Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.451)
Beoordelingen filteren
2.452 resultaten
Waardering van reizigers
1.307
810
223
79
33
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.307
810
223
79
33
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.452 beoordelingen
Beoordeeld op 24 juli 2017

Uitstekend! Het was een begin en een eindpunt van een verblijf in Bretagne!
Een echte aanrader! Zeker het aquacircuit en het zwembad!
En de ideale ligging om Malo te bezoeken!
En de Cape Horn is een streling voor de zintuigen!!!
Echt de moeite waard! Doen

  • Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank lindaschietecatte
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 december 2016 via mobiele applicatie

Prachtig hotel en goed gelegen. De gereserveerde kamer was een met zicht op zee. Na enig zoeken vonden we de zee via een zijraam, zijdelings kijken op het einde van de straat. Voelden ons bedrogen.

Ook de reservatie voor het diner liep mis. Door overboeking zouden we eerst omstreeks 21 u hebben kunnen dineren. Waren niet verwittigd.

Ontbijt is compleet en uitgebreid.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Bedank Willijanine
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 oktober 2016

Kijk dit is een hotel waar je blij van wordt.
Alles klopt gewoon, personeel spreekt engels
Kamers ruim en compleet.
Bed is prima.
Ontbijt zeer compleet.
Diner is zeer goed, en is keurig op tijd en op smaak.
Mooi hotel in een mooie omgeving, direct aan het strand.

  • Verbleef: juni 2016, reisde met familie
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Roland_Holland
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 oktober 2012

alhoewel je er wel de prijs voor betaalt is dit hotel geen vijf sterren waard . Ik heb € 400,- per nacht betaald voor een kamer, die weliswaar ruim is maar ook niet meer dan dat. Geen balkon of terras! Voorts is er geen wifi bereik in de kamer . het personeel is niet erg behulpzaam. Het hotel ligt aan de boulevard van St.Malo maar het is een halfuur lopen ! naar het oude centrum van St.Malo. Ondanks een reservering in het restaurant werden wij geheel achteraan in het restaurant geplaatst. Gevraagd naar een andere plek , werd dit geweigerd! Kortom mij zien ze niet meer in dit hotel.

Verbleef: oktober 2012, reisde met een partner
Bedank erno k
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 15 augustus 2018

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Thermes-Marins, Service Clientèle van Le Grand Hotel des Thermes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken