Beoordeeld op 15 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij waren hier vierdagen. Het is een goed hotel met perfect ligging.
Hotel medewerkers zijn super vriendelijke en de kamers worden goed schoongemaakt. Schoonmaakster liep zelfs naar beneden om aan te geven dat de kamer weer beschikbaar na de schoonmaak. Verder was het ontbijt goed.
Conclusie goed hotel waar we zeker weer eens terug komen

Datum van verblijf: augustus 2019
ibisplage, General Manager van Ibis Saint Malo Plage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2019

Beoordeeld op 15 augustus 2019

De kamers met uitzicht op zee van dit hotel bieden een prachtig schouwspel van eb en vloed en de vele strandwandelaars bij eb.
De kamer die we hadden was wel aan de kleine kant en had ook geen airco! Dat kan op zeer warme dagen dagen wel lastig zijn.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Beoordeeld op 28 september 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel aan unieke locatie vlakbij het strand. Kamers zijn niet zo ruim maar wel netjes en in de gekende IBIS huisstijl. Vriendelijk personeel. Voldoende ontbijt in buffet vorm. Eerder zakenhotel maar gezien de ligging ook prima voor een weekendje weg.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde voor zaken
ibisplage, Assistante de Direction van Ibis Saint Malo Plage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2018

Dear Mr or Madam,
Thank you very much, we are happy that you liked the Saint-Malo's beach during your stay.
See you soon,
Best Regards,
Louise L. - Assistante de Direction

Beoordeeld op 7 september 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is goed gelegen om Saint malo en omgeving te verkennen.
De kamers zijn klein maar voorzien van alle comfort. De matrassen en kussens zijn van een uitstekende kwaliteit.
Het personeel was steeds heel vriendelijk.
Er is een uitgebreid ontbijt, de zelfgemaakte Madeleines vonden wij zeer lekker.
De ontbijtruimte doet 's avonds dienst als bar.
Ook al waren er werken bezig hier hadden we weinig last van.
Rondom het hotel is parking waar je een hele dag kan staan voor 3,60€.

Datum van verblijf: september 2018
ibisplage, General Manager van Ibis Saint Malo Plage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2018

Beoordeeld op 1 juli 2018

De locatie en het zeezicht deed ons dit hotel kiezen. Ontbijt was goed, mocht wat meer fruit zijn. De kamers zijn proper en goed geïsoleerd. Met gesloten raam hoor je zelfs niet de golven die amper op enkele meters tegen de kade slaan. Wij vonden onze kamer te klein van oppervlakte, bijna geen plaats om langs het bed heen te gaan en amper plaats voor de valiezen.

Kamertip: Zeezicht is een aanrader
Datum van verblijf: juni 2018
ibisplage, Adjointe de Direction van Ibis Saint Malo Plage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2018

Dear Mr Ludo,
The establishment is lucky to be in front of the sea.
The will be renovation works at the end of the year. We will be happy if you come back in Saint-Malo.
Best Regards,
Louise L.