Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (234)
Beoordelingen filteren
234 resultaten
Waardering van reizigers
107
97
26
3
1
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
107
97
26
3
1
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 234 beoordelingen
Beoordeeld op 16 september 2015

Kamers klein maar net. Veel te ver afgelegen om nog aan een redelijk restaurant te geraken
Ontbijt gewoon . Geen vriendelijk personeel .
Hotel geschikt voor tussenstop meetings maar niet voor privé niet aan te raden voor families en prive

Datum van verblijf: augustus 2015
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank jaklienampe
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 18 augustus 2018

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
escaleoceaniacapmalo, Manager van Hotel Escale Oceania Rennes Cap Malo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 maart 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
escaleoceaniacapmalo, Responsable réception van Hotel Escale Oceania Rennes Cap Malo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 augustus 2017

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
escaleoceaniacapmalo, Responsable réception van Hotel Escale Oceania Rennes Cap Malo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 juli 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
escaleoceaniacapmalo, Responsable réception van Hotel Escale Oceania Rennes Cap Malo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken