Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Kort bezoek.

Dit dorp heeft zeker nog charme. Aan te raden om eens door te wandelen. Spijtig genoeg, zoals bij ... meer lezen

Beoordeeld op 23 juli 2018
Dirkv1813
via mobiele applicatie
Verrassend stadje tussen de heuvels maar met een getijdenhaven

Veel galeries, goede restaurants en leuk slenterstadje! De combinatie van een haven aan zee die in ... meer lezen

Beoordeeld op 14 juli 2018
schottod
via mobiele applicatie
Lees alle 682 beoordelingen

Beoordeeld op 21 mei 2018 via mobiele applicatie

Nog tot 10 juni 2018 te zien een schitterende expositie over deze kunstgroep die dit 70 jaar geleden werd oogericht met werken o.a. van de Nederlanders Appel, Corneille en Constant.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 15 mei 2018 via mobiele applicatie

Ik had me voorbereid ( vanwege de reviews) op grote drukte en overdaad aan kunst. Nu in deze periode is het gezellig druk dat is een plus punt. De kunst? Klopt, er zijn veel Galeries maar je hoeft niet naar binnen ;) en de omgeving is prachtig voor een wandeling langs de Aven. Het is een levendig stadje waar ze blij zijn dat Paul Gauguin er ooit neerstreek...
Bij regen kunt u terecht in het museum... kortom wat mij betreft een aanrader...

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 4 september 2017 via mobiele applicatie

Leuke stad. Mooie huizen en veel galeries. Ligging is prachtig aan de rivier. Leuke eettentjes en winkeltjes.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 22 juli 2017 via mobiele applicatie

Tijdens een doorreis naar Concarneau zijn we hier even blijven hangen. Het stadje is uitermate gezellig en er is veel variatie in kunst en antiek te vinden. Vooral niet verwachten dat je dit in alle rust kunt bekijken want het is sr super druk. Kunst is niet beperkt tot Bretonse taferelen er is een leuke afwisseling tussen modern en zeegezichten.

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 15 juli 2017 via mobiele applicatie

Pont Aven is een leuk klein plaatsje om even voor te stoppen. Met kunstwinkeltjes en enkele souvenirs winkeltjes(de koekjes). Leuke brocante shop. Leuke doorkijkjes aan het riviertje.

Datum van activiteit: juli 2017