Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (778)
Beoordelingen filteren
778 resultaten
Waardering van reizigers
449
207
90
24
8
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
449
207
90
24
8
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 778 beoordelingen
Beoordeeld op 1 september 2017

Zeer mooi maar prijzig hotel van de" luxury hotels of the world"
Het hotel ademt een romantische sfeer uit, prachtig zwembad en de kamers met zeezicht zijn zalig.Gunstige en toch rustige ligging aan de promenade( via trapje)
Zeer snelle "car service" en een toffe bar.
Zoals het hoort

Kamertip: Als je het ervoor over hebt, prachtig zeezicht en ruime kamer aan de voorkant,geen hinder van auto's
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Marc B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Direction_GH, Directeur général van Hôtel Barrière Le Grand Hôtel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 oktober 2017
Google-vertaling

Thank you!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 september 2016

Heerlijk hotel waar je je echt te gast voelt! De bedden, de sauna en het zwembad zijn allemaal van topkwaliteit. Wij zijn er echt in de watten gelegd en hoewel de prijs pittig is, is het het geld helemaal waard.

Kamertip: Kamers beneden hebben een eigen tuin en de kamers op de eerste verdieping een balkon.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Wendy M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Direction_GH, Directeur général van Hôtel Barrière Le Grand Hôtel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 september 2016

Lieve "Wendy M",
Dank u voor uw opmerking.
Vriendelijke groeten,

David DEVANTOY-MANDIN
Executive Assistant Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 juli 2016 via mobiele applicatie

Super! Alles is perfect! Mooie ligging, prachtige locatie, heel vriendelijk personeel, topbediening! Kamer is ruim en comfortabel. Een echte aanrader! Voor herhaling vatbaar.
Wellness is eveneens beschikbaar met zwembad, fitness, sauna, hamam. Er is een uitstekend restaurant en bijkomende bar. We werden goed onthaald. Nadia is heel gedienstig en supervriendelijk!

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Bedank So B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Direction_GH, Directeur général van Hôtel Barrière Le Grand Hôtel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juli 2016

Beste "So B",
Dank u oneindig voor de zesde ster toegeschreven die we oprecht beïnvloed.
Wij hopen u snel te verwelkomen weer met plezier.

Best regards !

David DEVANTOY-MANDIN
Executive Assistant Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 juli 2016

Dit is dus een super hotel met maximum aandacht voor de hotelgasten. Het prijskaartje is echter al naargelang. Restaurant is duur, iedere perfecte service is duur. Auto wordt gehaald en gebracht, geparkeerd in afgesloten open parking, doch aan 30 €/dag.
Ontbijt is perfect, incl. vers geperst fruitsap.
Hadden kamer op de 1ste verdieping met aanpalend privé tuintje en aangrenzend het grote dakterras.
Overdekt zwembad doch teveel chloor!
Hadden via Fairway Golftravel een zeer interessant Golfpakket: 6 overnachtingen L+O en 4 Golfbanen, een aanrader! Wij hadden zonder deze aanbieding nooit dit extreem duur hotel geboekt.

Kamertip: Kamer op de eerste verdieping met aangrenzend klein privé tuintje. Super!!!
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank ouders
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Direction_GH, Directeur général van Hôtel Barrière Le Grand Hôtel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juli 2016
Google-vertaling

Dear "ouders",

We thank you for your comment and we look forward to welcoming you again soon in Dinard.

Best regards,

David DEVANTOY-MANDIN
Executive Assistant Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 augustus 2015 via mobiele applicatie

Mooi historisch hotel. Het ontbijt was fantastisch. De kamers zijn heel mooi maar hier daar en aan renovatie toe( versleten poten badkamermeubel, stuk af van mooie kast in de kamer). Aan het zwembad was het zalig en rustig liggen. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en kan super goed om met kinderen.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Bedank Luc P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Franck_MARIE-DG, Directeur général van Hôtel Barrière Le Grand Hôtel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 september 2015

Lieve Luc P,
Dank u voor deze leuke opmerking.
Ik hoop binnenkort te mogen verwelkomen u opnieuw voor een ander verblijf.
Franck MARIE
laat Managing Director

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken