“Leuk restaurant in het oude centrum”
Beoordeling van Chez la Mere Pourcel

Chez la Mere Pourcel
Geclassificeerd als nr. 27 van 155 Restaurants in Dinan
Keukens: Frans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch, Grote groepen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
9 augustus 2018 beoordeeld

Het gebouw is supermooi van binnen maar het weer was zo aangenaam dat we toch op het terras zijn gaan zitten. Midden in het oude centrum dus ook geen straf. Als voorgerecht waren de oesters erg lekker (laatste van het seizoen dus tegen de tijd dat deze review verschijnt is het misschien al te laat) en als hoofdgerecht de vissoep.

Datum van bezoek: juli 2018
CORINER84, Propriétaire van Chez la Mere Pourcel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2018

Merci beaucoup pour votre avis...

Au plaisir de vous recevoir de nouveau.

Corinne & Yannick

3 augustus 2018 beoordeeld

2 avonden na mekaar geweest. Probeer binnen te zitten, mooi en authentiek. Lekker en vers, mooi gepresenteerd, vlotte en professionele bediening...alles klopt hier. En dat aan correcte prijzen waar we in België alleen kunnen van dromen.

Datum van bezoek: augustus 2018

Merci beaucoup pour votre avis...

Au plaisir de vous recevoir de nouveau.

Corinne & Yannick

13 juli 2018 beoordeeld

Het restaurant is niet enkel goed gelegen en heeft ook nog een prachtig interieur, maar het menu is in orde. De "bouillabesse bretonne" was heerlijk klaargemaakt.

Datum van bezoek: juli 2018
9 augustus 2017 beoordeeld

Op het terras een diner gegeten bij dit restaurant. Binnen konden we ook zitten, maar met het fijne weer was het terras ook gezellig. Het duurde even voor de bediening op gang kwam, maar daarna was deze attent en vriendelijk.
Jammer genoeg was net de vissoep van het menu op zodat we a la carte hebben gegeten. Prima keuze, zowel de steak, als de dorade, de hamburger en de tonijn. Allemaal prima gerechten. De prijzen passen goed bij de kaart. Een aanrader, zeker ook op maandag als veel andere restaurants gesloten zijn.

Datum van bezoek: augustus 2017
2 augustus 2017 beoordeeld

Als je Dinan bezoekt moet je dit restaurant proberen te zoeken. Alleen al het oude decor is de moeite waard. De prijzen zijn redelijk en de kwaliteit is ok. We aten er mosselen, maar ook de andere gerechten zijn de moeite en zullen we zeker een volgende keer proberen. Het kan er druk zij, maar de mensen zijn echt behulpzaam

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Chez la Mere Pourcel bekeken, bekeken ook

Dinan, Cotes-d'Armor

In Chez la Mere Pourcel geweest? Deel je ervaringen!