“Nieuwsgierig naar de oudheid”
Beoordeling van Megaliths of Carnac

Megaliths of Carnac
Geclassificeerd als nr. 3 van 38 dingen om te doen in Carnac
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
30 mei 2018 beoordeeld

De moeite om er met de auto langs te rijden, maar nog mooier om er wandelingen door te maken, wandelkaartjes in office de tourisme verkrijgbaar.

7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk om even te gaan kijken als je toch in de regio bent. We hebben geen rondleiding gedaan en ook geen gebruik gemaakt van het treintje wat er rijd. Gewoon een stuk langs het hek gelopen.

1 augustus 2017 beoordeeld

Geinig gezicht en leuk om even langs te wandelen. Ik heb er voor gekozen om niet de rondleiding te doen want dat leek mij de moeite niet waard. leuk rondja langs het "lage" hek is prima te doen en geeft mer dan genoeg zicht op de menhirs. Even eerst op google kijken wat het inhoud en met die kennis gaan wandelen.

19 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de fiets zijn we van Erdeven waar we op een mooie camperplaats bij camping Les Megalithes staan naar Carnac gereden. Hemelsbreed niet ver, maar als je zo weinig mogelijk grote weg wilt rijden een hele tocht, maar wel mooi. Ik vond de menhirs tegen vallen in Carnac. Je kan veel beter naar Erdeven gaan en dan de Megalithes route rijden op de fiets of voor de liefhebber lopen. De route is ongeveer 8 km en begint in het dorp. Prachtige route en onderweg kom je op verschillende plaatsen de menhirs tegen. Niet toeristisch en je kan overal gratis bij. Wij hebben hem met veel plezier op de fiets gedaan. Succes.

Bekijk meer beoordelingen
17 juni 2017 beoordeeld

leuk om even door de tijd te wandelen, het blijft een raadsel hoe ze dit destijds hebben klaargespeeld..

Reizigers die Megaliths of Carnac bekeken, bekeken ook

In Megaliths of Carnac geweest? Deel je ervaringen!