Beoordeeld op 14 januari 2017 via mobiele applicatie

Uiterst vriendelijk personeel.
Spreken ook engels.
Wij hadden een zakelijke kamer keurig ingericht .
Kamer was schoon.
Hotel midden in het centrum .
Uiteraard ga je ergens anders eten volop restaurants in de buurt.

Datum van verblijf: januari 2017
GUILLAUME_BRUN, Directeur général van Mercure Clermont Ferrand Centre Jaude, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2017

Beste Arno1961,
Dank u voor de tijd neemt om uw ervaring in ons hotel Mercure Clermont-Ferrand Centre Jaude delen.
Onze locatie in het centrum we stelt ons in feite tot een veelheid aan restaurants beschikbaar zeer snel te bieden van het hotel.
Ik zal blij zijn om u van harte welkom voor uw volgende romantisch uitje in de Auvergne zijn.
Met vriendelijke groet, Guillaume Brun, directeur.

Beoordeeld op 20 september 2016

Allereerst opzoek naar parkeergarage. Even aan de voorkant geparkeerd om vervolgens met lift naar receptie te gaan. Zeer modern ingericht, nieuw hotel, met erg vriendelijk onthaal. Direct verwezen naar parkeergarage in het winkel centrum, op nog geen 100m lopen van hotel. Speciale prijs voor gasten á 10 eur per 24 uur. Geen geld!

Zeer aangename bedden, we hadden en privilege kamer geboekt, 6e verdieping en mooi uitzicht over het plein. Honden zijn ook welkom! zelfs!! in de bar :)
In de bar lekker gelunched, club sandwich zalm zeer zeker een aanrader.IN de avond gebruik gemaakt van de speciale Mercure wijn kaart, Haut Medoc was echt super!

Hotel locatie perfect voor de leisure gast. Midden in centrum, alles in omgeving.
Voor zaken gast ook zeker aanrader, alle voorzieningen voor werk ruimte in kamer aanwezig en ontbijt/lunch zaal goed bedekt. Ontbijt is ook magisch! Veel keuze en goed aangevuld met heerlijke Nespresso koffie! Wat wil je nog meer.

Al me al een aanrader voor iedereen! wij komen zeker terug!

Kamertip: Boek een privilege kamer, altijd bovenste verdieping, mooie ruime kamers en minibar inbegrepen
Datum van verblijf: september 2016
MERCURECLERMONTFD, Directeur général van Mercure Clermont Ferrand Centre Jaude, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2016

Beste gast,
Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Mercure Hotel Clermont Ferrand erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.
Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.
Met vriendelijke groet, Guillaume BRUN, Directeur

Beoordeeld op 21 september 2015

Wij hebben dit hotel in september 14 augustus 15 en september 15 bezocht.
Dit hotel is een aanwinst voor Mercure. Is zeker 4 sterren waard.
Het ligt midden in de stad, dicht bij de winkels, restaurants en de kathedraal.
De lobby ziet er prachtig uit.
De kamers zijn super. Ook de bedden zijn goed.
Het parkeren is niet zo eenvoudig.
Men kan niet rechtstreeks vanuit het hotel in de openbare parkeergarage komen.
Het parkeergeld wat je betaald in het hotel is alleen geldig tussen middags 5 uur en 11 uur in de morgen.
Het ontbijt is voortreffelijk en ook de ruimte voor het ontbijt is goed.
Er is geen restaurant in het hotel.
De service was dit jaar beter als vorig jaar.

Kamertip: Neem een kamer aan de binnenkant.
Datum van verblijf: september 2015
GUILLAUME_BRUN, Directeur général van Mercure Clermont Ferrand Centre Jaude, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2015

Hartelijk dank voor uw postieve feedback na uw verblijf in het Mercure Clermont Ferrand Centre Jaude.
Ik ben blij te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en ons onbijtbuffet. Ik hoop dat we u snel weer kunnen verwelkomen in Clermont Ferrand.
Met vriendelijke groet, Guillaume BRUN, Hotel Director

Beoordeeld op 31 oktober 2014

Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 29 oktober 2014 via mobiele applicatie

Ik kom er zeker terug. Prima hotel en perfecte locatie in centrum met parkeergarage .Goede en sfeervolle kamers. Vriendelijke bediening en behulpzaam. Goede restaurants in de directe omgeving. Hond vriendelijk.

Datum van verblijf: september 2014