“Onthaasten in een 17de eeuwse romantische omgeving”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 4 bijdrager
28 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
“Onthaasten in een 17de eeuwse romantische omgeving”
Beoordeeld op 13 september 2015 voor een verblijf in September, 2015

We zijn terecht gekomen In de Dordogne. Om precies te zijn in Cubjac.
Wij verblijven een paar dagen in Le Nid des Oiseaux, waar eigenaresse Gerda van Schaik een bed & breakfast en 2 vakantiewoningen exploiteert.
Het hoofdgebouw- een 17de eeuws oud herenhuis- heeft na restauratie haar authentieke schoonheid en charme weer teruggekregen. Wij slapen in een van de 4 romantische slaapkamers, welke voorzien is van een 2 persoons bed, een aangrenzende badkamer met douche, wastafel, bidet en toilet.
Het ontbijt nuttigen wij in een ruime eetkamer met open haard en aangrenzende ruime salon. Het eten wordt bereid in een originele boerenkeuken met een enorme openhaard.
Een rondleiding door Le Nid Le Nid des Oiseaux toont ons het oude herenhuis, met haar imposante stenen en houten trappenhuizen, hoge entrées, open haarden, authentieke vloeren (steen en hout) en haar drie meter hoge plafonds. Hier kunt u terecht voor Bed & breakfast.
Daarnaast zijn er nog 2 vakantiewoningen La Poste en L’Ecurie. Twee totaal verschillende gebouwen. La Poste, koninklijk met een statige entrée en een schitterend stenen trappenhuis terwijl L’Ecurie, van oorsprong een paardenstal, grondig verbouwd is tot een romantische vakantiewoning.
Cubjac is gelegen aan de rivier de Auvézère in de nabije omgeving van Montignac, de grotten van Lascaux, Hautefort, Tourtoirac, Périgueux, Brantôme en Sarlat. Een omgeving waar je kunt genieten van leuke winkeltjes, gezellige markten en heerlijk eetgelegenheden.
Om de drukte van het leven in Nederland even te ontvluchten en de sfeer van romantiek gelardeerd met een vleugje nieuwsgierigheid naar de 17de eeuw bouw te proeven, beveel ik van harte een verblijf in Le Nid des Oiseaux aan.

Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: De sfeer
Reisgroep: Partner
Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Oudere reizigers Mensen met huisdieren
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren