“Leuke ontdekking voor een geweldige lunch”
Beoordeling van Empreinte

Empreinte
Geclassificeerd als nr. 4 van 151 Restaurants in Bergerac
1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke bediening, met vleugje humor en oog voor details (kinderen). Keuze uit voor- en hoofdgerechtjes die en af en toe ook veranderen op de kaart. Verse producten, mooi gepresenteerd en ontzettend lekker. Leuke attentie voor de kids bij vertrek. Top!

Datum van bezoek: september 2018

30 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze reis in de Dordogne hebben we dit plekje ontdekt en het bleek een leuke ervaring. Lunch genomen met 4 volwassenen en 2 kinderen onder de 2 jaar. De meeste restaurants zien zo'n jonge kinderen niet altijd graag komen, maar hier werden we heel vriendelijk ontvangen. Keuze tussen een vijftal voor- en hoofdgerechten + een reeks desserts voor de prijs van 18,80 euro. Ook de kinderen hun hoofdgerecht en dessert voor 10 euro. Kwaliteit van het eten was ook zeer goed. Wij zijn met een tevreden gevoel vertrokken!

Datum van bezoek: augustus 2018
24 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst en vooral: best reserveren op voorhand, hoe uitgestorven het er ook uitziet in bergerac, 's avonds komt iedereen plots buiten allen op zoek naar hét gezellige restaurantje om te dineren.

Menuutje aan 22,5 euro, viertal keuzes voor voorgerecht, hoofdgerecht en dessert Je kan de foto's voor zich laten spreken. Mooie presentatie en net zo lekker als het eruit ziet! Een aanradertje

Datum van bezoek: juli 2018
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een feestje! Via tripadvisor dit leuke restaurantje gevonden.
Erg vriendelijk personeel welk zo vrij was de franse gerechten te vertalen. Voor een erg fijne prijs (€21,50, voor hoofd en nagerecht, incl hapje vooraf, en cakeje bij vertrek.
Verse streekproducten, mooi opgemaakt en heerlijk van smaak.
Als je in de buurt bent, zeker aandoen!

Datum van bezoek: juli 2017
10 juli 2017 beoordeeld

We zochten een restaurant voor de laatste avond van onze vakantie. De restaurants die we kenden waren vol of nog dicht. Via tripadvisor kwamen we hier terecht.
De inrichting was netjes, maar niet heel speciaal. We waren erg benieuwd. Je kunt er een menu eten voor €21,50. Op een krijtbord staan alle voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Het was lastig om te kiezen, want er was keuze genoeg.
De producten zijn lokaal en van super goede kwaliteit. We hebben heerlijk gegeten en de wijn erbij was ook perfect.
We komen graag terug!

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Empreinte bekeken, bekeken ook

In Empreinte geweest? Deel je ervaringen!