“Heerlijk diner, mooie wijn”
Beoordeling van La Villa Laetitia

La Villa Laetitia
Geclassificeerd als nr. 14 van 142 Restaurants in Bergerac
Keukens: Frans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prettige, gezellige zaak. Professionele serveerster die ondanks dat de zaak bomvol zat de boel goed onder controle hield.

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie, zowel binnen als buiten. Goed eten, prima service voor eerlijke prijs, ook voor de wijn.

27 augustus 2016 beoordeeld

We hadden geluk dat we net de mooiste tafel van het restaurant hadden, net binnen, maar met de ramen open ook een beetje buiten. Een jazz-muzikant speelde op het pleintje de meest romantische liedjes. Kortom: het kader was top. Het eten op zich is absoluut erg lekker. De prijs was er dan ook wel naar. Wij namen geen menu en achteraf gezien was dat niet de beste keuze. Verhoudingsgewijs kan je beter een menu nemen. De kwaliteit van de producten is prima, de bediening vlot en vriendelijk. Wij zouden het zeker aanraden, al had de avond en setting er ook veel mee te maken.

24 juni 2016 beoordeeld

Het eten is best aardig. Geen bijzondere smaken. Maar je betaald wel een stadse prijs (lees duur). In de dorpen om Bergerac kun je veel beter eten voor een betere prijs. Wat mij betreft dus geen aanrader.

6 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom heerlijk geluncht bij Laetitia! De sfeer, de gerechten en de wijnkaart; alles perfect verzorgd en in zeer goede prijs en kwaliteit verhouding. Een echt aanrader in Bergerac!

Reizigers die La Villa Laetitia bekeken, bekeken ook

In La Villa Laetitia geweest? Deel je ervaringen!