“Gezellig en lekker eten”
Beoordeling van L'Imparfait

L'Imparfait
Geclassificeerd als nr. 11 van 142 Restaurants in Bergerac
Keukens: Frans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
20 september 2017 beoordeeld

Prima. Ik versta echt dat iemand dit niet ok kan vinden. Verzorgd en correct met verse voeding en mooi gepresenteerd.

26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het mooie middeleeuwse pand op het terras gegeten. Het menu was matig van creativiteit en smaak. Uitleg was niet aanwezig of gewoon slecht. Ook de wijn werd zonder enige uitleg of enthousiasme op tafel gezet. Al met al een beetje teleurstellend.

23 juli 2017 beoordeeld

Per toeval langs gewandeld en plaats genomen op het terras. Zeer lekker eten en gemoedelijke sfeer. Een echte aanrader.

6 juli 2017 beoordeeld

Lekkere menu , goede prijs - kwaliteit. Heerlijke foie gras . Tonijnsteak was rood beloofd maar was doorbakken , echt zonde .

16 juni 2016 beoordeeld

Het is een automatische machine, met weinig aandacht voor de juiste kwaliteit en voor de gast. Alles gaat hier op de automatische piloot. Gewoon snel bestellen, snel geserveerd, dus snel eten, want de volgende gast/klant kunnen we dan snel weer van dienst zijn. Wij hadden hier echt meer van verwacht.

Reizigers die L'Imparfait bekeken, bekeken ook

In L'Imparfait geweest? Deel je ervaringen!