“Per toeval”
Beoordeling van L'Imparfait

L'Imparfait
Geclassificeerd als nr. 7 van 136 Restaurants in Bergerac
Keukens: Frans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
23 juli 2017 beoordeeld

Per toeval langs gewandeld en plaats genomen op het terras. Zeer lekker eten en gemoedelijke sfeer. Een echte aanrader.

Schrijf een beoordeling

6 juli 2017 beoordeeld

Lekkere menu , goede prijs - kwaliteit. Heerlijke foie gras . Tonijnsteak was rood beloofd maar was doorbakken , echt zonde .

16 juni 2016 beoordeeld

Het is een automatische machine, met weinig aandacht voor de juiste kwaliteit en voor de gast. Alles gaat hier op de automatische piloot. Gewoon snel bestellen, snel geserveerd, dus snel eten, want de volgende gast/klant kunnen we dan snel weer van dienst zijn. Wij hadden hier echt meer van verwacht.

24 mei 2016 beoordeeld

met 2 koppels gaan eten, zeker niet goedkoop dus verwacht je je aan kwaliteit. Die was er voor het hoofdgerecht bij 3 van de 4 personen, 1 steak ( coup de coeur du chef) was één en al vlies binnenin, de andere waren héél lekker....
Te laat gezegd aan ober, dus die ene niet hoeven te betalen (ook niet van gegeten) .
Voor de rest was het uitstekend.

7 oktober 2015 beoordeeld

Bergerac
Tijdens de vakantie;
Een dagje naar Bergerac in de buurt van onze Camping ongeveer 30 km rijden en afsluiten met een lekker etentje was het plan van die dag!
In Bergerac kun je bijna overal gratis parkeren.
Wij hebben in de loop van de dag een tafeltje gereserveerd bij L' Imparfait omdat wij een ander goed restaurant zagen dat al vol geboekt was.
Het vriendelijke personeel was ons behulpzaam met het kiezen van de tafel omdat wij onze hond bij ons hadden, en dat was geen probleem.
Een mooie gezellige ronde tafel achterin , met goed zicht op het restaurant en een rustige plek voor de hond die ook van een bakje vers water werd voorzien!
Wij namen het menu met vooraf Terrine Foie gras en verse Oesters en heerlijke warme broodjes.
Het hoofdgerecht een heerlijk en mooi visgerecht Kabeljauw en een prachtig Kalfsvlees gerecht fantastisch opgemaakt.
Natuurlijk met een lekker glas wijn .
Daarna het dessert dat er nog mooier uit ziet dan het plaatje voor subliem genieten.
Voor onze hond kwam ook een verrassing , de huiskat van het restaurant kwam gewoon op visite om kennis te maken, en voor ons een gewichtige reden om de avond af te sluiten.
Dit restaurant is nu nog betaalbaar met al zijn topgerechten , waarvan wij slechts een menu hebben mogen proeven !
Wij denken dat dit restaurant graag voor zijn talrijke klanten heerlijke gerechten op tafel wil blijven zetten en niet op een ster of Michelin erkenning uit is!
Want wat zou de meerwaarde zijn, gaat men dan nog beter koken !!!
Bescheidenheid is een groot goed en daar kun je nog heel lang van genieten.
Grote klasse, in de keuken met een hartelijke bediening , gezellige sfeer , alle tafels bezet ook het terras buiten zat helemaal vol.
Echt een aanrader, wel vooraf even reserveren!
Topper!

Reizigers die L'Imparfait bekeken, bekeken ook

In L'Imparfait geweest? Deel je ervaringen!