“Goed restaurant, top locatie.”
Beoordeling van Le Gabriel

Le Gabriel
Geclassificeerd als nr. 317 van 2.706 Restaurants in Bordeaux
Keukens: Frans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Barscene, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Het restaurant is zeer mooi gelegen. We hebben dit restaurant bezocht met 20 personen. Zaaltje apart. Genoten van het 3 gangen menu. Vlotte en vriendelijke bediening.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening zeer vriendelijk. Uitzicht vanuit restaurant boven zeer mooi. Gerechten waren correct. Niet onvergetelijk maar zeker ok. Zelfde met de wijn.

26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier voor de lunch. Het is een mooi aangeklede gelegenheid. Het eten is matig. We aten een stuk rundvlees, waarvan de helft kon worden weggesneden vanwege vet en zeen en het toetje bestond uit een grote bak rijstevla. weinig verheffend derhalve. De bediening was matig. Je wordt er niet vergiftigd, maar we zullen hier niet nogmaals verschijnen.

15 september 2015 beoordeeld

Mooie ligging in stadscentrum. Interieur mooi en luchtig.
Vriendelijke bediening.
Lekker gegeten maar duur!

25 juli 2015 beoordeeld

De bistro heeft een terras met uitzicht op de rivier en gelegen op ene prachtig plein bij de beurs. s' Avonds was het daar aangenaam vertoeven. Alles ademt kwaliteit. De bediening is professioneel en de gerechten zijn van hoogstaand niveau maar toch is de prijs aanvaardbaar. We namen voor onze dochter een formule voor kinderen waar ze echt van hield. Frieten op een originele manier met vlees. Wijzelf gingen voor de oesters en erna gamba's tempura. Dit is echt een restaurant dat je moet gedaan hebben in Bordeaux. Sterrenkwaliteit zonder de hoge prijs.

Reizigers die Le Gabriel bekeken, bekeken ook

In Le Gabriel geweest? Deel je ervaringen!