23 augustus 2017 beoordeeld

Een prachtige oase van luxe en rust midden in het centrum van Straatsburg. Elegante kamers met voldoende ruimte. Jammer dat er in de badkamer geen ruimte is om je toilet artikelen neer te zetten. Mooie binnentuin met heerlijke stoelen en banken. Jammer dat het restaurant gesloten was. Vriendelijke, kundige balie medewerkers die ons een geweldig restaurant in de stad aanbevolen. De moeite waard.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
30 juli 2017 beoordeeld

Ruime, propere kamer. Zeer vriendelijk personeel. Karaktervol pand (oude stoeterij). Goed gelegen dicht bij oude wijk La Petite France en bij centrum. Klassiek ontbijtbuffet. Mooi restaurant (waar de lunch ons veel beter beviel dan het diner).

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie kamer en badkamer.
Zeer proper. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De auto wordt door het personeel geparkeerd op het domein. Lekker ontbijt.
Het restaurant is een absolute aanrader. Prijs/kwaliteit ken ik geen beter restaurant.

Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
27 juni 2016 beoordeeld

rustige, moderne, goed verzorgde kamers aan een grote binnenplaats. op acceptabele loopafstand van het oude centrum. bijbehorend restaurant redelijk eten maar je zit buiten tussen de rokers - en wij mochten er tweede keer niet in omdat er een privéparty was. waren niet geïnformeerd. in de bar werd geen eten geserveerd. dus dat werd een omelet op de kamer.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Direction_Strasbourg, La Direction van Hotel Les Haras, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2016

Dear Guest Jack B,

Thank you very much for your comment!

We hope to see you again for a next stay.

Best Regards,

18 juni 2016 beoordeeld

Zeer mooi hotel met prachtige design inrichting.
Zeer lekker en uitgebreid ontbijt.
Rustige ligging op wandelafstand van het bruisende centrum.
Minpuntje is de beperkte info en het kleine olifantje in de kamer boven ons of was het een minder goede geluidsisolatie tussen de kamers?

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Direction_Strasbourg, La Direction van Hotel Les Haras, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juni 2016

Dear Guest Vlomar,

I do not speak the Flemisch but I thank very much for having shared your impression about you stay.

I look forward to welcoming you again.

Best Regards,