11 september 2017 beoordeeld

Wij gaan al eens graag naar de kerstmarkt in de Elzas en vooral nu je met de TGV rechtstreeks van in Brussel naar Straatsburg kan maken we daar gebruik van .
Wij zijn meestal met 3 en hotel Hannong is daar ideaal voor ruimer kamers, ruime badkamer, gezellig om te ontbijten en dicht bij het centrum. Ideaal voor wie naar de kerstmarkt wil. Dicht bij het station als je ook eens een dagje naar Colmar naar de kerstmarkt wil.

• Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
2 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg leuk hotel met vriendelijke staff. Perfect gelegen in het centrum van Straatsburg en alles is perfect te voet bereikbaar. Hondvriendelijk hotel. Mooie ruime kamers met mooie badkamer en goede douches en bad! Bovendien ook een schitterend en uitgebreid ontbijt!

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Jerome-Anna, Propriétaire van Hotel Hannong, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2017

Dear guest,

Thank you so much for your excellent review.

The whole team is pleased to have contributed to the success of your stay.
And thank you for the special mention for our breakfast Terroir and its beautiful selection of regional products, it is true that our guests love it!

Looking forward to welcoming you for a new stay in Strasbourg.

Sincerely yours,
Virginie
Guest Relation Manager

30 oktober 2016 beoordeeld

Ons verblijf in Hotel Hannong is ons goed bevallen. We hadden een prettige kamer. Het personeel was voorkomend en aardig. Goede prijs-kwaliteit-verhouding. De ligging in het centrum is ook een voordeel.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
5 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi authentiek hotel met moderne elementen. Kamer was aan de kleine kant maar dit was via Bongo dus dit was te verwachten. Goed en uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel. Goed gelegen in de stad dus alles is makkelijk bereikbaar te voet.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
25 juli 2016 beoordeeld

+ Uitstekend gelegen
+ Vriendelijk personeel
+ Heel goed ontbijt
- geen parking

Uitstekend hotel, goed gelegen en vriendelijk personeel. Voor het ontbijt moet je bijbetalen maar dat is het zeker en vast waard! Het hotel heeft geen parking hiervoor moet je dus een van de vele nabijgelegen parkings in de buurt zoeken.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner