21 mei 2018 beoordeeld

Als je het hofje waarin het hotel licht binnenkomt komt er al een glimlach op je gezicht. Je waant jezelf in een Harry Potter film.
Met heeft de inrichting van de kamer en het gehele hotel indezelfde historische stijl weten te houden, maar is er toch ingeslaagd het geheel fris en licht te laten ogen..
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De adviezen in restaurantkeuze is eerlijk en zeer betrouwbaar. Men kent de goede restaurant en weet welke “toeristen vallen” zijn.
Geen moeite is teveel om behulpzaam te zijn.

Het ontbijt is goed in kwaliteit van de producten en het assortiment.
Het personeel in de ontbijtkamer is zeer oplettend met aanvullingen en het op orde houden van je tafel, zonder dat hun aanwezigheid gaat storren.
Het profesionele karakter is zeer hoog en blijft zee4 aangenaam.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Direction_Strasbourg, General Manager van Hotel Cour du Corbeau Strasbourg - MGallery Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Dear Guest,

We thank you for your comment regarding your recent stay at the Cour du Corbeau Strasbourg. We are delighted to read that your stay went well.

Your kind comments about our hotel are highly appreciated. Our aim is to provide our guests with memorable experiences and we are delighted to read that we were able to leave a positive impression.

We stay at your entire disposal for any future stay in Strasbourg.

Best regards,

2 februari 2018 beoordeeld

Dit hotel is schitterend gelegen in het centrum van Straatsburg. Parking is niet echt evident, maar je kan rijden tot aan het hotel en er is een valet-service. Het hotel is gelegen is een mooi oud gebouw. Alles is mooi gerestaureerd. Wij hadden een luxueuze kamer, voorzien van alles. Goed ontbijt. Een aanrader.

• Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
Direction_Strasbourg, General Manager van Hotel Cour du Corbeau Strasbourg - MGallery Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 februari 2018

Dear Guest,

Thank you for being so thoughtful in giving your appreciation of the time spent with us.
We were touched to read your kind words towards the Cour du Corbeau and to know that you highly recommend our Hotel.

We hope to have the occasion of welcoming you back in a not too distant future, and I look forward to seeing you at that time.

Warm regards,

5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Authentiek aandoend luxehotel in het centrum van de stad. De sfeer in dit hotel is uniek. Je zou je een eeuw vroeger kunnen wanen.
Centraal gelegen oase van rust in een voor het overige gezellig druk Straatsburg.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Direction_Strasbourg, General Manager van Hotel Cour du Corbeau Strasbourg - MGallery Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2017

Dear "Koen v",

Thank you very much indeed for taking time to share your experience regarding your last stay at the Cour du Corbeau Strasbourg.

We are very happy that you enjoyed our house and the service and we really hope to be favoured with your visit in the future.
Assuring you always of our personal attention at all time

Best Regards
and thank you again for your visit

12 april 2017 beoordeeld

Dit hotel stond reeds jarenlang op mijn verlanglijstje en alles was zoals verwacht, zelfs meer.... een upgrade. Wij hadden een heel mooie kamer met les erop en eraan en met zicht op een prachtige authentieke binnenkoer. Personeel geeft jou een zeer aangenaam gevoel. Het ontbijt is in zijn buffetvorm is zeer goed verzorgd. Als er dan toch 1 minpuntje zou kunnen zijn: ik ben niet meer dan 1, 53 m en kon mij moeilijk zelf van de dranken bedienen:aanrecht te hoog .... geen nood: heb mij eens goed laten verwennen.
Voor en na je stadsbezoek kan je er heel rustig ontspannen.
Dit hotel heeft geen restaurant, ook geen nood: er zijn er genoeg in de buurt

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Direction_Strasbourg, General Manager van Hotel Cour du Corbeau Strasbourg - MGallery Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2017

Dear "mamatje2016",

Thank you for taking the time to share your opinion on our Hotel Cour du Corbeau.

Your feedback is very valuable for the team and we are delighted that you enjoyed it.

Looking forward to welcoming you on your next visit in Strasbourg.

Sincerely,

15 september 2015 beoordeeld

Prima centraal gelegen hotel, mooie ruime kamer en vriendelijk behulpzaam personeel.
Een klein minpuntje: het hotel serveert in principe geen lunch en diner.(er zijn wel veel leuke restaurantjes in de directe omgeving van het hotel) Er is wel een buitenterras maar geen bar.

Kamertip: Het hotel is toegankelijk voor mindervaliden(vraag naar een aparte douche)
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner