“leuke plaats voor een toeristische lunch”
Beoordeling van Le Bistrot des Copains

Le Bistrot des Copains
Reserveren met
Le Bistrot des Copains is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 236 van 311 Restaurants in Colmar
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Heel centraal in Colmar vind je dit restaurant met terras. Moeilijk een plaatsje te vinden tussen de dicht opeen geplaatste tafeltjes op een scheve ondergrond. Gezellig, dat wel. Opgewekte bediening maakt veel goed. Leuke plaatselijke gerechten. Prima plek omdat het zo Frans is.

5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we zeiden dat we enkel iets wensten te drinken keek de dame die ons bestelde zeer boos en gooide de rekening van onze drankjes op onze tafel met een lang gezicht. Bij het toiletbezoek hing er een enorme stank, wellicht door de overvolle vuilnisbak die in het damestoilet stond. Van daaruit zag je ook dat vloer en rekken enz... niet proper waren (vandaar onze beslissing om er enkel iets te drinken)

2 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bistro 'modern' ingericht, dus niet dat rustieke wat je veel ziet in Colmar. Eten: steak tartaar lekker, goede prijs/kwaliteit. Cordon bleu volaille: goed gebakken, kaas goed gesmolten, pepersaus wat weinig, maar wel pittig. Prijs/kwaliteit redelijk. Wijn OK. Bediening begon stroef, daarna beter. Al met al wel een aanrader!

3 oktober 2017 beoordeeld

We zaten aan een piepklein rond tafeltje midden in de zaak, rondom ons een gezellige drukte, zeer informeel, we namen de zalm met paddestoel risotto als hoofd gerecht. De zalm was heerlijk vers en goed gebakken, alles goed op smaak met verse kruiden. als nagerecht een koffie gourmand is altijd leuk. Kleine nagerechtjes met een esspresso. Van de rekening klopte er niet veel maar we namen het voor lief en hebben geen fooi gegeven, die hadden ze zelf al genomen.

15 juli 2017 beoordeeld

Prima bedoening, vlot. Lekker, simpel eten en niet duur. Mosselen natuur heerlijk, en creme brulee was enorm groot

Reizigers die Le Bistrot des Copains bekeken, bekeken ook

Colmar, Haut-Rhin

In Le Bistrot des Copains geweest? Deel je ervaringen!