“Aangenaam verblijf”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Grand Hotel Bristol
Beoordeeld als nr. 19 van 39 hotels in Colmar
6 november 2017 beoordeeld

Wij verbleven in de luxe kamers van het Bristol hotel en hebben er echt van genoten. Heel mooie verzorgde ruime kamer die recent vernieuwd werd. Veel opbergruimte was een pluspunt. Klein minpunt ... Ik heb het niet echt voor vasttapijt in hotelkamers. Het ontbijtbuffet was meer dan ok.

Kamertip: Luxekamers zijn recent vernieuwd
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2017, reisde met een partner

6 november 2017 beoordeeld

Traditioneel maar kwaliteitsvol hotel waarin we een heel mooie, goed uitgeruste, kamer (luxekamer) betrokken. Het aanpalende restaurant (auberge) biedt een goede maar vrij klassieke keuken. Het hotel is gelegen vlak aan het station en heeft een eigen overdekte - maar veel te kleine - garage voor max. 25 auto's. We mochten er onze fietsen wel gratis stallen wat een pluspunt is. Er is wel veel (betaalde) parkeergelegenheid in de buurt. Het centrum is te voet bereikbaar op 10 minuten stappen. Het draadloze internet was wel waardeloos in onze kamer en dus een tegenvaller. Het ontbijt was goed.

• Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
11 september 2017 beoordeeld

Dit hotel ligt gunstig gelegen, op loopafstand van de bezienswaardigheden van Colmar. Het was zoeken naar een parkeerplaats, maar achter het station was nog plaats. Het ontbijt is prima, de wifi werkt er goed.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
20 juli 2017 beoordeeld

Op onze terugreis van Italië zouden we 2 nachten verblijven in dit hotel. We hebben dit hotel geboekt op aanraden van het reisbureau. We zijn na 1 overnachting al met gierende banden vertrokken. Wat een slecht hotel! Je zou kunnen zeggen dat alle faciliteiten aanwezig zijn voor een viersterrenhotel, maar alles is gedateerd en uitgeleefd. De kamer is erg klein. Het bed neemt 2/3 van de ruimte in beslag. Het meubilair is oud. We keken uit op een dak met airco units, welke je uiteraard de hele dag hoorde draaien. Ook de geluiden uit de keuken (borden die afgewassen werden) waren tot diep in de nacht te horen. De badkamer was prima en schoon. In de fitnessruimte werkten 2 van de 3 fitnessapparaten niet. Ontbijt is te duur voor wat wordt geboden. Dit hotel dient dringend gemoderniseerd te worden!!!

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
20 juli 2017 beoordeeld

Ligging tegen over het station, dus goed als je met de trein reist. Wel ver van het centrum. Een redelijk hotel, zeker als je de luxe kamer kiest.
Ook makkelijk dat ze een eigen parkeer garage hebben, als je maar met een midden klasse auto rijdt.
Ontbijt is redelijk, maar wel wat slordig en vies. (personeel gaat bv croissant gewoon met hun vieze handen "ordenen")
Wel internet, maar werk zeer, zeer traag. (Downloaden van b.v. krant is niet mogelijk)

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
13 juli 2017 beoordeeld

Goed hotel. De kamers zijn voldoende van omvang, mooie badkamer en schoon.
Ontbijt is goed met wel 12 soorten jam. Mooie omgeving en vrij dicht bij het centrum, waar van alles te doen is. Jammer dat de receptie geen Engelse praatte. Dit leverde wat problemen op.

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
24 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een nacht geslapen, goed ingericht, vele sfeervolle kleine lampjes en een zitje op de kamer, goede airco, prettige ontbijtruimte in het restaurant, vanaf de gang kunnen kamers gehorig zijn, hondje mee, geen probleem, entree kon beter: een totaal verdorde buxus, vriendelijkheid receptiepersoneel kan echt beter.

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Colmar bekeken
op 4,2 km afstand
583 beoordelingen
op 1,2 km afstand
Mercure Colmar Centre Unterlinden
Prijzen weergeven

In Grand Hotel Bristol geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Grand Hotel Bristol

Adres: 7 Place de la Gare, 68000, Colmar, Frankrijk
Locatie: Frankrijk > Grand Est > Haut-Rhin > Colmar
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 5 zakenhotel in Colmar
Nr. 8 luxe hotel in Colmar
Nr. 11 romantisch hotel in Colmar
Prijsklasse: € 72 - € 161 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Grand Hotel Bristol 4*
Aantal kamers: 91
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Agoda, TripOnline SA, Expedia, Fastbooking, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Grand Hotel Bristol met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Best Western Colmar
Colmar Best Western

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?