Zie aanbieding
Hotel Turenne(Colmar)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Zie aanbieding
Le Relais du Ried Hotel - Restaurant et Spa(Bischwihr)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel L'Europe Colmar(Horbourg Wihr)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 113 per nacht.

ibis
  • Gratis parkeren
Comfort Hotel Expo Colmar(Colmar)(Heel veel waar voor je geld!)
ComfortInns.com
Orbitz.com
  • Restaurant
6 november 2017 beoordeeld

Traditioneel maar kwaliteitsvol hotel waarin we een heel mooie, goed uitgeruste, kamer (luxekamer) betrokken. Het aanpalende restaurant (auberge) biedt een goede maar vrij klassieke keuken. Het hotel is gelegen vlak aan het station en heeft een eigen overdekte - maar veel te kleine - garage voor max. 25 auto's. We mochten er onze fietsen wel gratis stallen wat een pluspunt is. Er is wel veel (betaalde) parkeergelegenheid in de buurt. Het centrum is te voet bereikbaar op 10 minuten stappen. Het draadloze internet was wel waardeloos in onze kamer en dus een tegenvaller. Het ontbijt was goed.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
11 september 2017 beoordeeld

Dit hotel ligt gunstig gelegen, op loopafstand van de bezienswaardigheden van Colmar. Het was zoeken naar een parkeerplaats, maar achter het station was nog plaats. Het ontbijt is prima, de wifi werkt er goed.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
20 juli 2017 beoordeeld

Op onze terugreis van Italië zouden we 2 nachten verblijven in dit hotel. We hebben dit hotel geboekt op aanraden van het reisbureau. We zijn na 1 overnachting al met gierende banden vertrokken. Wat een slecht hotel! Je zou kunnen zeggen dat alle faciliteiten aanwezig zijn voor een viersterrenhotel, maar alles is gedateerd en uitgeleefd. De kamer is erg klein. Het bed neemt 2/3 van de ruimte in beslag. Het meubilair is oud. We keken uit op een dak met airco units, welke je uiteraard de hele dag hoorde draaien. Ook de geluiden uit de keuken (borden die afgewassen werden) waren tot diep in de nacht te horen. De badkamer was prima en schoon. In de fitnessruimte werkten 2 van de 3 fitnessapparaten niet. Ontbijt is te duur voor wat wordt geboden. Dit hotel dient dringend gemoderniseerd te worden!!!

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
20 juli 2017 beoordeeld

Ligging tegen over het station, dus goed als je met de trein reist. Wel ver van het centrum. Een redelijk hotel, zeker als je de luxe kamer kiest.
Ook makkelijk dat ze een eigen parkeer garage hebben, als je maar met een midden klasse auto rijdt.
Ontbijt is redelijk, maar wel wat slordig en vies. (personeel gaat bv croissant gewoon met hun vieze handen "ordenen")
Wel internet, maar werk zeer, zeer traag. (Downloaden van b.v. krant is niet mogelijk)

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
13 juli 2017 beoordeeld

Goed hotel. De kamers zijn voldoende van omvang, mooie badkamer en schoon.
Ontbijt is goed met wel 12 soorten jam. Mooie omgeving en vrij dicht bij het centrum, waar van alles te doen is. Jammer dat de receptie geen Engelse praatte. Dit leverde wat problemen op.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner