Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 137 per nacht.

Le Relais du Ried Hotel - Restaurant et Spa(Bischwihr)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 139 per nacht.

• Gratis parkeren
Hotel Turenne(Colmar)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Comfort Hotel Expo Colmar(Colmar)(Heel veel waar voor je geld!)
Hostellerie le Marechal(Colmar)
Agoda.com
  • Restaurant
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 173 per nacht.

Hotel L'Europe Colmar(Horbourg Wihr)
  • Gratis parkeren
Beauséjour Hôtel & Restaurant(Colmar)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Restaurant
13 september 2016 beoordeeld

We verbleven hier in Half board op onze doorreis van Italië. Het eten was lekker; zowel het ontbijt als het avondeten. We hadden hier een garage gehuurd voor 15€/dag, zeker aan te raden. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het hotel oogt wel uit vorige eeuw, maar is binnen in orde met airco !
Zeker een aanrader.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
16 augustus 2016 beoordeeld

Beperkte aantal plaatsen (11) in hun garage. Vooraf reserveren is dus noodzakelijk. Anders buiten op straat met ticket. Junior suite is voldoende groot met grote badkamer. Dubbel bed met extra een volwaardig éénpersoonsbed. Overal vriendelijk personeel. Avondeten in hun restaurant was excellent. Enigste minpunt was dat de poetsvrouw niet dagelijks het vast tapijt stofzuigde. Kruimels bleven 2 dagen liggen. Dan heb ik maar witte poeder gestrooid waar ze niet naast kon kijken.... 10 minuten te voet naar oud stadscentrum.

Kamertip: Aan de achterkant
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
11 augustus 2016 beoordeeld

We logeerden hier twee nachten eind juli, begin augustus. Ik vroeg en kreeg een kamer aan de stationszijde van het hotel. Ik had een superiorkamer besteld en kreeg kamer 317. Of dat een superior kamer was weet ik niet; de kamer voelde niet superior aan, beetje aan de kleine kant. Wel netjes allemaal, goede matrassen, schoon en verzorgd. Airco deed het goed, en geluidloos. Koelkastje - smeltwater of de bodem - met drankjes (waar we nooit iets van gebruiken). Badkamer is klein, geen douchegordijn met het welbekende resultaat. Balie: Vriendelijke receptioniste. Het ontbijt was zeer uitgebreid en je kunt je er ongans kunnen eten als je dat zou willen. Ik zou het hotel de kwalificatie goed willen geven. Heel goed als algemene waardering is wat overdreven. De ligging t.o.v. de stad is OK, een klein kwartiertje lopen. We zijn niet in het donker teruggelopen, dus ik weet niet hoe de sfeer er dan 's avonds is. Je loopt dat door wat verlaten grote straten. Geeft tegenwoordig toch een andere sfeer.

Kamertip: vraag kamer aan voorzijde
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel.
Propere ruime kamers (ook de kamers in het dak), airco is een groot pluspunt, de kamers zijn ook goed geïsoleerd. Naast mooie verduisterende overgordijnen waren er ook rolluiken! Snelle wifi.
Uitgebreid ontbijtbuffet.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
21 april 2016 beoordeeld

Pluspunten: uitstekende ligging, kraaknette kamer, zelf-bedienbare verwarming, free wifi, geen last gehad van stationsgeluid (en we hadden een kamer met zicht op het station), vriendelijk personeel, lekker eten. Gratis parking op loopafstand.
Minpunten: niet al te gevarieerd ontbijt en eten te prijzig. Maar wel lekker.

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner