“Een aangenaam hotel gelegen in het centrum van Colmar!”
Beoordeling van Grand Hotel Bristol

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Grand Hotel Bristol
Beoordeeld als nr. 17 van 39 hotels in Colmar
4 november 2016 beoordeeld

Héél mooie verzorgde kamer. Lekker ontbijtbuffet en een uitstekende traditionele Franse keuken in het restaurant. Zeker een aanrader! Gelegen op 10 minuutjes wandelen van de oude stad en rechtover het station van Colmar. Hier kan je gratis gebruik maken van de parking. EEN ECHTE TOP!

Kamertip: Mooie kamers. Tip: vragen is om over een kamer langs de straatkant te kunnen beschikken. Onze kamer ...
  • Verbleef: November, 2016, reisde met familie

13 september 2016 beoordeeld

We verbleven hier in Half board op onze doorreis van Italië. Het eten was lekker; zowel het ontbijt als het avondeten. We hadden hier een garage gehuurd voor 15€/dag, zeker aan te raden. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het hotel oogt wel uit vorige eeuw, maar is binnen in orde met airco !
Zeker een aanrader.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
16 augustus 2016 beoordeeld

Beperkte aantal plaatsen (11) in hun garage. Vooraf reserveren is dus noodzakelijk. Anders buiten op straat met ticket. Junior suite is voldoende groot met grote badkamer. Dubbel bed met extra een volwaardig éénpersoonsbed. Overal vriendelijk personeel. Avondeten in hun restaurant was excellent. Enigste minpunt was dat de poetsvrouw niet dagelijks het vast tapijt stofzuigde. Kruimels bleven 2 dagen liggen. Dan heb ik maar witte poeder gestrooid waar ze niet naast kon kijken.... 10 minuten te voet naar oud stadscentrum.

Kamertip: Aan de achterkant
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
11 augustus 2016 beoordeeld

We logeerden hier twee nachten eind juli, begin augustus. Ik vroeg en kreeg een kamer aan de stationszijde van het hotel. Ik had een superiorkamer besteld en kreeg kamer 317. Of dat een superior kamer was weet ik niet; de kamer voelde niet superior aan, beetje aan de kleine kant. Wel netjes allemaal, goede matrassen, schoon en verzorgd. Airco deed het goed, en geluidloos. Koelkastje - smeltwater of de bodem - met drankjes (waar we nooit iets van gebruiken). Badkamer is klein, geen douchegordijn met het welbekende resultaat. Balie: Vriendelijke receptioniste. Het ontbijt was zeer uitgebreid en je kunt je er ongans kunnen eten als je dat zou willen. Ik zou het hotel de kwalificatie goed willen geven. Heel goed als algemene waardering is wat overdreven. De ligging t.o.v. de stad is OK, een klein kwartiertje lopen. We zijn niet in het donker teruggelopen, dus ik weet niet hoe de sfeer er dan 's avonds is. Je loopt dat door wat verlaten grote straten. Geeft tegenwoordig toch een andere sfeer.

Kamertip: vraag kamer aan voorzijde
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel.
Propere ruime kamers (ook de kamers in het dak), airco is een groot pluspunt, de kamers zijn ook goed geïsoleerd. Naast mooie verduisterende overgordijnen waren er ook rolluiken! Snelle wifi.
Uitgebreid ontbijtbuffet.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
21 april 2016 beoordeeld

Pluspunten: uitstekende ligging, kraaknette kamer, zelf-bedienbare verwarming, free wifi, geen last gehad van stationsgeluid (en we hadden een kamer met zicht op het station), vriendelijk personeel, lekker eten. Gratis parking op loopafstand.
Minpunten: niet al te gevarieerd ontbijt en eten te prijzig. Maar wel lekker.

• Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
23 januari 2016 beoordeeld

De ontvangst was supervriendelijk en attent. Parkeren kan vlak voor het hotel tegen betaling maar ook een stukje verderop kan je gratis parkeren. Op het terrein van het hotel is parkeren ook mogelijk tegen betaling. De kamers zijn ruim: grote bedden, schrijftafel met stoel en twee fauteuils met tafeltje, tv-kast met minifrigo en dan nog genoeg plaats om te lopen. Apart gangetje met kleerkast en kluisje. Badkamer goed ingericht en zeer ruim. Gordijnen verduisteren volledig. Alles kraaknet. Het ontbijtbuffet voldoet aan alle verwachtingen, jammer dat de ontbijtzaal gedateerd is. De 2 restaurants die bij het hotel horen zijn aan de dure kant. Ligt wel een beetje ver van het centrum.

Kamertip: Maakt eigenlijk niet uit.
  • Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Colmar bekeken
op 0,6 km afstand
Hotel le Colombier
nr. 7 van 39 in Colmar
961 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Grand Hotel Bristol geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Grand Hotel Bristol

Adres: 7 Place de la Gare, 68000, Colmar, Frankrijk
Locatie: Frankrijk > Grand Est > Haut-Rhin > Colmar
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 5 zakenhotel in Colmar
Nr. 6 luxe hotel in Colmar
Nr. 11 romantisch hotel in Colmar
Prijsklasse: € 74 - € 234 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Grand Hotel Bristol 4*
Aantal kamers: 91
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Booking.com, Fastbooking, Expedia, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Grand Hotel Bristol met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Best Western Colmar
Colmar Best Western

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?