Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (886)
Beoordelingen filteren
886 resultaten
Waardering van reizigers
200
411
202
49
24
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
200
411
202
49
24
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
15 - 20 van 886 beoordelingen
11 augustus 2016 beoordeeld

We logeerden hier twee nachten eind juli, begin augustus. Ik vroeg en kreeg een kamer aan de stationszijde van het hotel. Ik had een superiorkamer besteld en kreeg kamer 317. Of dat een superior kamer was weet ik niet; de kamer voelde niet superior aan, beetje aan de kleine kant. Wel netjes allemaal, goede matrassen, schoon en verzorgd. Airco deed het goed, en geluidloos. Koelkastje - smeltwater of de bodem - met drankjes (waar we nooit iets van gebruiken). Badkamer is klein, geen douchegordijn met het welbekende resultaat. Balie: Vriendelijke receptioniste. Het ontbijt was zeer uitgebreid en je kunt je er ongans kunnen eten als je dat zou willen. Ik zou het hotel de kwalificatie goed willen geven. Heel goed als algemene waardering is wat overdreven. De ligging t.o.v. de stad is OK, een klein kwartiertje lopen. We zijn niet in het donker teruggelopen, dus ik weet niet hoe de sfeer er dan 's avonds is. Je loopt dat door wat verlaten grote straten. Geeft tegenwoordig toch een andere sfeer.

Kamertip: vraag kamer aan voorzijde
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Hagee
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel.
Propere ruime kamers (ook de kamers in het dak), airco is een groot pluspunt, de kamers zijn ook goed geïsoleerd. Naast mooie verduisterende overgordijnen waren er ook rolluiken! Snelle wifi.
Uitgebreid ontbijtbuffet.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
1  Bedank AnoukD286
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
21 april 2016 beoordeeld

Pluspunten: uitstekende ligging, kraaknette kamer, zelf-bedienbare verwarming, free wifi, geen last gehad van stationsgeluid (en we hadden een kamer met zicht op het station), vriendelijk personeel, lekker eten. Gratis parking op loopafstand.
Minpunten: niet al te gevarieerd ontbijt en eten te prijzig. Maar wel lekker.

  • Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank Vincent V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
23 januari 2016 beoordeeld

De ontvangst was supervriendelijk en attent. Parkeren kan vlak voor het hotel tegen betaling maar ook een stukje verderop kan je gratis parkeren. Op het terrein van het hotel is parkeren ook mogelijk tegen betaling. De kamers zijn ruim: grote bedden, schrijftafel met stoel en twee fauteuils met tafeltje, tv-kast met minifrigo en dan nog genoeg plaats om te lopen. Apart gangetje met kleerkast en kluisje. Badkamer goed ingericht en zeer ruim. Gordijnen verduisteren volledig. Alles kraaknet. Het ontbijtbuffet voldoet aan alle verwachtingen, jammer dat de ontbijtzaal gedateerd is. De 2 restaurants die bij het hotel horen zijn aan de dure kant. Ligt wel een beetje ver van het centrum.

Kamertip: Maakt eigenlijk niet uit.
  • Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
1  Bedank Alexis R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
18 januari 2016 beoordeeld

Het hotel oogt wat oud maar de kamer was net. Badkamer wat klein maar praktisch. Heel goed ontbijt. Zeer goed gelegen, dicht bij centrum. Beveiligde parking, kost wel 17.40/nacht. Sauna en hamman prima en rustig. Zeer goed restaurant: Auberge, maakt deel uit van het hotel.

  • Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank eric_de_corte
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken