Opslaan

Barioso
Uden, Nederland
Lees alle 1.333 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Colmar
vanaf US$ 29,79
vanaf US$ 150,98
vanaf US$ 150,98
vanaf US$ 116,79
Beoordeeld op 29 februari 2020

Grappig om te zien, maar probeer er geen close up foto van te maken tijdens de spits zoals mijn man probeerde. Levensgevaarlijk om de weg over te steken om op de rotonde te komen waar het standbeeld staat. Maar de zoomfunctie van mijn fototoestel heeft goede dienst bewezen!

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 8 oktober 2019

Frédéric Bartholdi, de ontwerper van het vrijheidsbeeld, komt uit Colmar. Dat is te merken aan de vele beelden die kriskras in dit leuke stadje te vinden zijn. De kleine replica van wellicht zijn bekendste werk is helaas een beetje oneerbiedig weggestopt op een rotonde op een industrieterrein. Op één van de toegangswegen, dat wel. Ik denk dat de stad best een park over heeft waar het beeld een beetje beter tot zijn recht komt.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 12 augustus 2019 via mobiele applicatie

Leuk om te zien maar wat een slechte locatie, midden op een grote drukke rotonde. De ontwerper Bartholdi is in Colmar geboren. In zijn geboortehuis in Colmar zit nu een museum. Niet groot maar ook leuk om te bezoeken.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 9 augustus 2019 via mobiele applicatie

Op de rontonde bij het Aerodrome van Colmar staat een kleine versie van het Statue of Liberty (vrijheidsbeeld).

De ontwerper van dit beeld komt uit Colmar.

Stop even ergens op een parkeerterrein en maak een foto. Het beeld voelt erg niet op z'n plek daar op die rotonde maar je moet het toch even gezien hebben.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 16 mei 2019

Mooi centrum met heel veel fraaie vakhuizen en een wijkje genaamd “Klein Venetie”.
Zeker de moeite waard om te bezoeken. Op ca. 7km ligt het dorpje Turckheim war zo mogelijk nog fraaier is.

Datum van activiteit: april 2019