Beoordeeld op 18 oktober 2018

Kleine maar goed ingerichte kamers. Air condition, Smart tv, goed bed en badkamer met douche. De tv biedt heel veel Franstalige programma's maar ook een aantal Engelstalige en Duitstalige kanalen. Geen diner, maar wel een ontbijtkamer met een goede keuze van brood, beleg, koffie, yoghurt en meer. Voor een diner loop je in twee minuten naar het naastgelegen restaurant.

Kamertip: Hotel ligt in een rustige omgeving vlak bij een meertje.
Datum van verblijf: oktober 2018
Travel375707, Responsable réception van Hotel Roi Soleil Colmar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2018

Geachte klant,
Wij danken u voor uw reactie en zijn blij te lezen wij het beste voor uw comfort
in de wacht(verwachting) en het plezier weer te verwelkomen in onze regio!
Zeer hartelijk en het
hele team van het hotel Zonnekoning.

Beoordeeld op 11 juli 2018

Prima hotel voor de doorreis. Ontbijt is zonder meer uitstekend te noemen
Hotel ligt dicht bij de afrit van de snelweg.
Veel winkelcentra in de directe omgeving waar je kunt eten. Je moet daarvoor wel weer de auto in.

Datum van verblijf: juli 2018
Réception C, Réceptionniste van Hotel Roi Soleil Colmar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2018

Geachte klant,
Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw indrukken achter te laten tijdens uw verblijf in ons etablissement.
Ik kijk ernaar uit om u te verwelkomen ter gelegenheid van een volgend bezoek aan de Elzas.
Met vriendelijke groet
Het team van het Roi Soleil hotel in Colmar

Beoordeeld op 9 januari 2018

kamer en hotel was nieuw, leuk trendy ingericht, mooie kamers, prachtige grote douche en werktafel. receptie was vriendelijk en behulpzaam. Jammer dat er 's avonds geen openbaar vervoer vanuit Colmar mogelijk is.

Kamertip: kamer aan voorzijde
Datum van verblijf: januari 2018
Réception C, Responsable réception van Hotel Roi Soleil Colmar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2018

Geachte klant,
Wij danken u voor uw reactie en zijn blij te lezen dat u tevreden bent.
In de wacht(verwachting) en het plezier weer te verwelkomen in onze regio!
Zeer hartelijk en het
hele team van het hotel Zonnekoning.

Beoordeeld op 8 november 2017

Prima hotel voor een tussenovernachting. Ca een jaar oud, met mooie kamer met aandacht voor design. Prima bedden. Mooie ruime badkamer met hi-tech sproeikop. Liet door middel van led verlichting (kleur) zien of water op de goede en gewenste temperatuur is. Ontbijt op zijn Frans. Croissant en stokbrood met kuipjes jam. Toch ruim aanbod

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 11 september 2017

Het hotel Roi Soleil Colmar is een pretentieloos hotel, gesitueerd op een afgelegen bedrijventerrein, ver van het oude centrum van Colmar. De receptioniste is ook niet bepaald vriendelijk. Gelukkig is er op dat bedrijventerrein wel een behoorlijk restaurant.

Datum van verblijf: september 2017