Beoordeeld op 25 oktober 2016

Mooi en schoon hotel, nabij treinstation maar daar hoor je binnen niets van! DJ met easy-wake-up-muziekjes bij het overheerlijke en zeer uitgebreide ontbijtbuffet.
Op paar km lopen van centrum voor shoppen en uitgaan. In de straat van het hotel ook nog wat restaurantjes en een bios. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Sap, fris en water uit de minibar mag je gratis pakken, fijn! Wij boekten direct via de Melia-website en kregen ook nog 10GBP per dag te besteden in bar/restaurant.

Kamertip: hogere kamers hebben meer uitzicht, bij inchecken kon je voor paar tientjes extra upgraden.
Datum van verblijf: oktober 2016
Kris_INNSIDEGEX, Guest Relations Manager van INNSIDE Manchester, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 december 2016

Good Afternoon,

Thank you very much for taking the time to review your recent here at INNSIDE Manchester. Really happy to hear that you enjoyed your stay with us.

We look forward to welcoming you back in very soon.

Beoordeeld op 3 oktober 2016

Zeer goed hotel, aan de rand van het centrum gelegen bij station Deansgate. Kreeg een upgrade naar een suite: zeer ruim, erg comfortabel bed, hele ruime badkamer met aparte douche en bad.
Ruimte voor koffer bevindt zich tussen badkamer en slaapkamer. Is wel handig omdat je vanuit beide ruimten bij je koffer kan, maar hierdoor wel een grote doorkijk van slaapkamer naar badkamer.

Datum van verblijf: november 2015

Good Afternoon,

We look forward to welcoming you back in very soon.

Beoordeeld op 3 september 2016

+ goede locatie in het centrum, vlakbij openbaar vervoer, kamers zijn modern, goede grote bedden, gratis minibar, goede regendouche, geluids dicht en lichtdichte gordijnen. Mooie welness, vriendelijk personeel, schone kamers
- geen

Datum van verblijf: augustus 2016
Kris_INNSIDEGEX, Guest Relations Manager van INNSIDE Manchester, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2016

Good afternoon,

Thank you so much for taking your time to review our hotel and for your very kind comments. I am glad to hear you enjoyed your stay with us at INNSIDE Manchester.

We very much look forward to welcoming you back in a near future.

Beoordeeld op 8 juni 2016 via mobiele applicatie

Door een ongelukkig vluchtschema arriveerden we op een maandagavond na middernacht en vertrokken we op woensdagochtend voor dag en dauw. Als je dan kan logeren in hotel Innside verzact het leed enorm. Mooi modern design kamers met alle comfort. Zeer verfijnd en compleet ontbijt, centrale ligging met mooi zicht op een leuk plein met kantoren en restaurants. Aperitief buiten op terras is genieten! Heel sympathiek personeel dat in de weer is voor hun gasten. Melià dus.

Datum van verblijf: juni 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Kris_INNSIDEGEX, Guest Relations Manager van INNSIDE Manchester, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2016

Good afternoon,

Thanks you so much for taking your time to review our hotel. I am glad you have had a good stay with us at INNSIDE Manchester.

We look forward to welcome you back in a near future.

Warm Regards,

Beoordeeld op 8 juni 2016 via mobiele applicatie

Ik was hier met mijn vrouw voor zaken en sliep hier 2 nachten. Super zo'n premium king room! Perfecte bedden. Goede service, zoals we van Melia gewend zijn. Door vroege vlucht kregen we een verzorgd ontbijt on-the-go mee. Hier wil ik graag terugkomen!

Datum van verblijf: juni 2016
Reistype: Reisde voor zaken

Good afternoon,

Thanks a lot for taking your time to review our hotel. I am glad you have had a good stay with us at INNSIDE Manchester.

We look forward to welcome you back in a near future.

Best regards,