Beoordeeld op 25 september 2016

heerlijke kamers, lekker groot bed en van alle gemakken voorzien, prima gelegen in het centrum. Geen ontbijt gebruikt maar in de buurt engels ontbijt genomen, we vonden 10 pond pp een beetje veel voor een ontbijt. al met al zeker een aanbeveling waard.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Sean M, Front Office Manager van Princess St. Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 oktober 2016

Beste hennydalessi,

Dank u voor de tijd neemt om het Arora Hotel Manchester herzien. Ik ben blij te horen dat u uw kamer hield en vond het heel ruim. Het is ook verfrissend om te horen de locatie was zeer voordeliger voor uw bezoek aan Manchester. Ik hoop dat je weer terug te keren naar ons in de nabije toekomst.

Vriendelijke groeten
Sean Mcintyre

Beoordeeld op 23 juni 2016

Heerlijk hotel met comfortabele kamers en goed ontbijt.
Het hotel is prettig gelegen in het centrum dichtbij China town en op loopafstand van het beursgebouw.

De kamers zijn luxe en comfortabel, totaal geen geluid van buiten en toch niet benauwd. Het ontbijt is prima.

Wel iets duurder dan gemiddeld maar zeker het overwegen waard.

• Verbleef: juni 2016, reisde voor zaken
Beoordeeld op 31 januari 2016 via mobiele applicatie

Het hotel straalt een beetje koud en kil uit als je binnenkomt. Terwijl de service aan de receptie uitstekend was. Ik kreeg kamer 013 op de behandeld grond. Heerlijk ruime kamer en van alle gemakken voorzien. Kamer werd heel goed schoongemaakt. Prima bed. Ontbijt was goed! De locatie (in Chinatown) is ideaal. Aanrader dus!

Verbleef: januari 2016, reisde voor zaken
Sean M, Front Office Manager van Princess St. Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 februari 2016

Dear CharelleNijsten

Hartelijk dank voor je recensie voor het Arora Hotel Manchester ,

Het is een genoegen om u te hebben met ons verblijf hier in Manchester . Ik ben blij te horen dat u genoten van uw verblijf bij ons .

Ik hoop dat we je weer zal zien binnenkort.

Vriendelijke groeten,
Sean McIntyre

Beoordeeld op 27 november 2015

Wij hebben hier 1 nacht geslapen. Het is erg rustig en stil, terwijl je eigenlijk midden in een grote stad zit. De bedden lagen heerlijk. De badkamer was goed schoon en de dikke handdoeken waren een fijne verwelkoming na een bad of douche. De vriendelijkheid en de service aan de balie zorgen ervoor dat je je écht thuis voelt. Enige minpunt was het karige ontbijt voor zo'n groot en goed hotel. Weinig variatie en veel van hetzelfde.

• Verbleef: november 2015, reisde met vrienden
Sean M, Front Office Manager van Princess St. Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 december 2015

Beste Jan Wille ...

Dank u voor u feedback voor teh Arora Hotel Manchester .
Het was een genoegen geweest om je verblijf bij ons .
we kijken ernaar uit om u weer bij ons blijven.
Vriendelijke groeten
Sean McIntyre

Beoordeeld op 8 januari 2015

Ruime kamer met gezellig zitje en bureau.Prima badkamer met heerlijk dikke handdoeken.Ligging uitstekend op loopafstand van winkels en bezienswaardigheden.Wifi-verbinding goed, je hoeft er niet meer apart voor te betalen, zoals op sommige sites nog aangegeven staat.
Ontbijt duur, maar genoeg andere mogelijkheden in de omgeving.
Parkeren in nabijgelegen Q-parkgarage handig, maar wel nog duur:16 pond, ondanks de korting via het hotel.

• Verbleef: januari 2015, reisde met een partner
Jonathan G, Front Office Manager van Princess St. Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2015

Dear Hannah Tul

Thank you for taking time to write a review about the Arora Hotel Manchester

I am pleased to see that you found the location of the hotel to be central for you and that you found the room to be big enough for you.

With regards to the car park, we do recommend for one because it is a 24 hour secure park car.

Looking forward to seeing you again.

Kind Regards

Jonathan Grieve