Beoordeeld op 23 juni 2016

Heerlijk hotel met comfortabele kamers en goed ontbijt.
Het hotel is prettig gelegen in het centrum dichtbij China town en op loopafstand van het beursgebouw.

De kamers zijn luxe en comfortabel, totaal geen geluid van buiten en toch niet benauwd. Het ontbijt is prima.

Wel iets duurder dan gemiddeld maar zeker het overwegen waard.

• Verbleef: juni 2016, reisde voor zaken
Beoordeeld op 31 januari 2016 via mobiele applicatie

Het hotel straalt een beetje koud en kil uit als je binnenkomt. Terwijl de service aan de receptie uitstekend was. Ik kreeg kamer 013 op de behandeld grond. Heerlijk ruime kamer en van alle gemakken voorzien. Kamer werd heel goed schoongemaakt. Prima bed. Ontbijt was goed! De locatie (in Chinatown) is ideaal. Aanrader dus!

Verbleef: januari 2016, reisde voor zaken
Sean M, Front Office Manager van Princess St. Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 februari 2016

Dear CharelleNijsten

Hartelijk dank voor je recensie voor het Arora Hotel Manchester ,

Het is een genoegen om u te hebben met ons verblijf hier in Manchester . Ik ben blij te horen dat u genoten van uw verblijf bij ons .

Ik hoop dat we je weer zal zien binnenkort.

Vriendelijke groeten,
Sean McIntyre

Beoordeeld op 27 november 2015

Wij hebben hier 1 nacht geslapen. Het is erg rustig en stil, terwijl je eigenlijk midden in een grote stad zit. De bedden lagen heerlijk. De badkamer was goed schoon en de dikke handdoeken waren een fijne verwelkoming na een bad of douche. De vriendelijkheid en de service aan de balie zorgen ervoor dat je je écht thuis voelt. Enige minpunt was het karige ontbijt voor zo'n groot en goed hotel. Weinig variatie en veel van hetzelfde.

• Verbleef: november 2015, reisde met vrienden
Sean M, Front Office Manager van Princess St. Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 december 2015

Beste Jan Wille ...

Dank u voor u feedback voor teh Arora Hotel Manchester .
Het was een genoegen geweest om je verblijf bij ons .
we kijken ernaar uit om u weer bij ons blijven.
Vriendelijke groeten
Sean McIntyre

Beoordeeld op 8 januari 2015

Ruime kamer met gezellig zitje en bureau.Prima badkamer met heerlijk dikke handdoeken.Ligging uitstekend op loopafstand van winkels en bezienswaardigheden.Wifi-verbinding goed, je hoeft er niet meer apart voor te betalen, zoals op sommige sites nog aangegeven staat.
Ontbijt duur, maar genoeg andere mogelijkheden in de omgeving.
Parkeren in nabijgelegen Q-parkgarage handig, maar wel nog duur:16 pond, ondanks de korting via het hotel.

• Verbleef: januari 2015, reisde met een partner
Jonathan G, Front Office Manager van Princess St. Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2015

Dear Hannah Tul

Thank you for taking time to write a review about the Arora Hotel Manchester

I am pleased to see that you found the location of the hotel to be central for you and that you found the room to be big enough for you.

With regards to the car park, we do recommend for one because it is a 24 hour secure park car.

Looking forward to seeing you again.

Kind Regards

Jonathan Grieve

Beoordeeld op 18 december 2014

Het hotel ligt erg centraal in Manchester. Slechts enkele minuten lopen van het centraal station en vanaf het hotel loop je ook zo naar verschillende leuke gedeeltes van het centrum. Vriendelijk personeel en ook de hotelkamer was netjes. Het enige grote minpunt was dat er volgens mij de motor van het central ventilatiesysteem in mijn hotelkamer zat. Op het moment dat er ergens gedoucht werd leek het wel alsof er een vliegtuig lande in mijn kamer. Erg storend om 7:15 in de ochtend! Gemeld bij de receptie, maintenance zou zijn gaan kijken, het leek ook opgelost maar de volgende ochtend weer een hoop herrie! Gelukkig wel een uur later.. Dus kamer 617 vermijden, voor de rest prima hotel!

• Verbleef: december 2014, reisde voor zaken
Jonathan G, Front Office Manager van Princess St. Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 december 2014

Dear RoelandBu...

Thank you for taking time to write a review about the Arora Hotel in Manchester.

I am pleased to see that you found all members of staff to be very friendly and welcoming. I will make sure your comments regarding the noise in your room is reprted to maintenance, as we welcome all feedback even if it is positive or negative.

Have a great Christmas and a Happy New Year.

Kind Regards

Jonathan Grieve