Beoordeeld op 22 augustus 2015

Fijn zo'n appartement in een gerenoveerd pakhuis. De binnenkoer is wat minder maar de appartementen zijn heel leuk zo onder de oude bakstenen, ruime zitkamer, perfect uitgeruste keuken, twee grote slaapkamers. Alles prima in orde !

Datum van verblijf: juli 2015
Ian H, General Manager van The Place Aparthotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2015

I am delighted to read your range of positive feedback following your recent stay with us. Thank you for taking the time to share your experience and we hope to welcome you again the next time you are staying in Manchester. Thank you

Beoordeeld op 17 februari 2015

Direct na incheck een upgrade gekregen en een enorm appartement tot ons beschikking gekregen. (hele) Grote slaapkamers met grote bedden en aparte badkamers. Mooi oud gebouw. Liggen is ideaal, midden in het centrum.

Datum van verblijf: mei 2014
Ian H, General Manager van The Place Aparthotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2015

Thank you for sharing your experience. I am so pleased that you enjoyed your stay and that you felt at home with us. We hope to welcome you back to stay in the future.

Beoordeeld op 28 augustus 2014

Wij zochten voor het bezoeken van de stad en wat concerten in Manchester een leuk hotel. Wij zijn inmiddels meerdere malen in The Place geweest en bij een bezoek aan Manchester zouden we niets anders willen.
Veel ruimte in de appartementen, fijne bedden, een super stoere uitstraling en heerlijk om een hotel te hebben waar je zowel prima kunt ontbijten, lunchen en dineren als zelf in je eigen fully equiped keuken aan de slag te gaan. Er zijn hier en daar wat dingetjes geweest tijdens ons verblijf (lekkende kraan in de douche) maar die zijn altijd naar behoeven verholpen. Misschien wel handig om dit voor een incheck te controleren. En een verademing dat de ramen open konden! Maar bij een volgend bezoek aan Manchester; The Place it is!

Kamertip: Vraag om een kamer aan de iets minder drukke straatkant.
Datum van verblijf: mei 2014
Ian H, General Manager van The Place Aparthotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2014

Thank you for your wonderful comments and we are glad you have enjoyed your stay in Manchester! We will always try to fix anything wrong in the apartment as soon as it is reported, so we appreciate anyone that stays, reporting any faults, so we can sort it as soon as possible. Thank you for taking the time to review us and we look forward to welcoming you back again soon!

Beoordeeld op 27 mei 2014

Erg mooi app, hotel midden in het centrum van Manchester.
Mooie oude katoenfabriek die mooi verboudw is naar ruime app.
Rustig gelegen en toch alles in de buurt. Vond het top
Ook goeie hulp bij receptie gekregen over waar er wat te doen is en hoe daar te komen

Datum van verblijf: mei 2014
Ian H, General Manager van The Place Aparthotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2014

Dank u voor uw vriendelijke aanbeveling. Wij hopen u opnieuw te mogen verwelkomen de volgende keer dat u een bezoek brengt aan Manchester

Beoordeeld op 12 april 2013

Een centraal gelegen apartment hotel vlakbij het station.. Ideaal voor families. Mooie apartementen, ruim , schoon. Wij hadden een apartement op de hoogste verdieping, het was rustig. Geen last van verkeer. Het apartement was voorzien van alle gemakken. Een goed geoutileerde keuken, ruime slaapkamers en mooie, schone badkamers.

Het personeel is behulpzaam en vriendelijk.

Werkelijk een toplocatie. Als we Manchester weer bezoeken is dit 'the place to be'

Datum van verblijf: februari 2013