Beoordeeld op 14 juni 2018

Dit hotel ligt vlak bij het station en niet ver van universiteit en centrum. Dat maakt het aantrekkelijk. De inrichting is eenvoudig , zo ook de kamers. Heel nieuw en spic en span is het niet. Maar alles is er, en van voldoende kwaliteit. De doucheruimte is goed, er is een bureau, TV, koffie/thee. De ontvangst is hartelijk en die hartelijkheid blijft. Het ontbijt is prima en de prijs - 100 pound/dag - redelijk.

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
H3143, General Manager van Ibis Manchester Centre Princess Street Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2018

Heel erg bedankt voor het schrijven van al die vriendelijke woorden hier, ze worden echt gewaardeerd.
Ik ben blij dat uw ervaring met ons zo positief was, omdat alle aspecten van uw bezoek aan uw verwachtingen voldeden.
Ik ben blij dat onze centrale locatie gunstig was voor je reis naar Manchester. We hebben inderdaad het geluk om zo ideaal gelegen te zijn, op slechts een steenworp afstand van de universiteit, evenals alle must-see attracties en moderne gemakken (trein / tram / bus stations) die de stad te bieden heeft.
Ik ben ook blij dat, hoewel beperkt, onze moderne faciliteiten aan uw behoeften voldeden en ik ben blij dat u onze service tijdens uw verblijf vriendelijk vond. Ik zal ervoor zorgen dat het team weet hoe blij je was met hun warme welkom.
We hopen u in de nabije toekomst nog een keer te mogen verwelkomen.
Vriendelijke groeten,
Frederic Dumont

Beoordeeld op 15 februari 2018 via mobiele applicatie

Wij waren hier voor een weekje voetbal en stappen. Goedkoop hotel, maar zeker niet slecht. Goede schone kamers. Ruime douchecabine op de kamer. Ontbijt is ook erg uitgebreid. In ongeveer 5 minuten lopen ben je in het centrum van Manchester. Het schoonmaken van de kamers gebeurt wel redelijk vroeg op de dag, waardoor er bij ons sommige dagen miet is schoongemaakt, omdat we nog aan het slapen waren. Voor de rest een erg goed hotel!

Datum van verblijf: februari 2018
H3143, General Manager van Ibis Manchester Centre Princess Street Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2018

Hartelijk dank voor het plaatsen van een beoordeling na uw recente verblijf.
Ik ben blij dat u een prettige ervaring hebt gehad toen u onze centrale locatie ideaal vond en onze faciliteiten een uitstekende prijs / kwaliteitsverhouding hadden.
Het spijt me te horen dat je kamer niet dagelijks werd schoongemaakt. Zoals u al zei, is onze schoonmaakservice alleen beschikbaar tot het begin van de middag. Ik ben blij dat dit niet al te veel ongemak was. Desalniettemin zal ik uw feedback bespreken met onze hoofd-huishoudster om te controleren welke acties kunnen worden ondernomen om herhaling te voorkomen.
We kijken ernaar uit u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen, misschien voor een ander voetbalspel.
Vriendelijke groeten,
Frederic Dumont

Beoordeeld op 9 april 2016 via mobiele applicatie

Basic hotel op wandelafstand van het centrum. Zeer vriendelijke ontvangst: het was geen enkel probleem onze koffers een halve dag vroeger in bewaring te geven. Kamer was ok, al werkte de airco niet. Kamer was aan de zijde van de spoorweg met een drukbezochte kroeg. Persoonlijk geen last van gehad (zelfs met open ramen). Voor gevoelige oren voorziet het hotel dopjes.

Datum van verblijf: april 2016
H3143, General Manager van Ibis Manchester Centre Princess Street Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2016

Thank you for your comments, we can assure you that the matter is being looked into and will be dealt with accordingly.
Kind regards,

Miguel Mendes

Beoordeeld op 2 januari 2016

Eenvoudig hotel. Proper. Bekende Ibis-inrichting. Klein restaurant, wel voldoende ontbijtkeus. Kleine bar bij entree. Vriendelijk en adequaat personeel aan receptie en in restaurant. Ligging op loopafstand van centrum en van tram/bushalte.

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
H3143, Guest Relations Manager van Ibis Manchester Centre Princess Street Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2016

Geachte Gast ,

Dank u voor de tijd neemt om herziening van de Ibis Hotel Manchester Princess Street , Alle gasten feedback is extreem belangrijk voor de manier waarop we continualy verbeteren van onze dienstverlening . Ik ben blij uw verblijf was zo aangenaam en dat je al onze faciliteiten gevonden . We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen u terug naar het hotel binnenkort weer .

Beste wensen,
Claire Lindsay

Beoordeeld op 30 augustus 2014

het hotel ligt op een uitstekende locatie. Vlak bij het centrum en bij het station. De inkom is zeer mooi en modern.De bediening is zeer vriendelijk. De kamers was oke maar had een paar kleine mankementen zoals het water dat in de lavabo bleef staan en een zeer lage druk op het water in de douche. Spijtig ook dat de Wifi alleen de eerste 24 uur gratis was. maar prijs kwaliteit was het wel goed. Ik zou het ontbijt niet nemen. Er zijn goedkopere opties vlak bij.

Kamertip: vraag geen kamer op de eerste verdieping
Datum van verblijf: augustus 2014
H3143, Manager van Ibis Manchester Centre Princess Street Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2014

Dear guest,

We very much appreciate your comments regarding your stay.

It is always a pleasure to hear guests enjoy their stay with us.

Just to point out that wi-fi is free during all stay but as the system reboots, you ned to reconnect every 24 hours.

Best Regards

Miguel Mendes