Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.555)
Beoordelingen filteren
3.555 resultaten
Waardering van reizigers
996
1.169
760
405
225
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
996
1.169
760
405
225
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.555 beoordelingen
Beoordeeld op 25 november 2016 via mobiele applicatie

Ik heb hier twee nachten verbleven. De kamer was proper en het personeel vriendelijk. Alleen het ontbijt was er niet zo goed. Weinig variatie en niet zo verzorgd. Vooral de warme gerechten (eitjes, vlees, ...) waren niet echt ok. Het is prijs kwaliteit niet zo'n goed hotel.

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank W3448CPjod
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GM_HiltonMA, General Manager van Hilton Manchester Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2016
Google-vertaling

Dear Jo D

Thank you for your review and I am glad that your room "was clean and the staff friendly".

However, I was disappointment to read about the breakfast as, normally, this is praised by all who have it. I have requested that our Head Chef looks into your comments to ensure all of our hot dishes are first class which is normally the case. However, I do hear that this was not the case for you and I am very sorry about your marred meal.

Please do let us know the next time you are staying so that we can ensure a first class breakfast experience.

Until then, my very best wishes to you.

Warm regards
Gary Morrison
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 mei 2016

Goed verzorgd verblijf, kamer werd dagelijks schoongemaakt. Vriendelijk personeel! Is wel prijzig, maar in combinatie met het Event kregen we korting op verblijf, ontbijt, lunch en diner. Dit was prettig!

Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank Marysia V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GM_HiltonMA, Manager van Hilton Manchester Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2016
Google-vertaling

Dear Marysia V

Thank you so much for your great review and I am glad that you enjoyed being here with us. I shall let the team know that you felt well cared for and do hope that your travels bring you back to us soon.

Until then, my very best wishes to you.

Warm regards
Gary Morrison
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 april 2016

Verblijf op het vliegveld gekozen omdat het vooral handig was. Diner gehad was goed te eten, echter bij mij en anderen werden delen van bestellingen pas bij navraag geleverd. Kamer was netjes en ruim, douche goed alleen de koelkast werkte niet op de kamer.

Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank 314erikt
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GM_HiltonMA, Manager van Hilton Manchester Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2016
Google-vertaling

Dear Erik T

Thank you for your review Erik and I am glad that you mostly enjoyed your stay here with us.

We have take on board your comments and would apologise if your stay was impacted negatively by them.

We all hope that your travels bring you back soon Erik and, until then, would assure you of my best attention at all times.

Warm regards
Gary Morrison
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 december 2014

Het Hilton hotel aan Manchester airport is zeker geen aanrader. Dure kamers, klein, en niet conform aan het Hilton label. Lokatie aan de luchthaven, maar toch is een shuttle nog nodig. Omwille van de regen, was het geen optie om te voet te gaan (ook gevaarlijke baan om te stappen). Reden voor verblijf was omwille van heel vroege vlucht, maar gezien de matige kwaliteit van het hotel en het feit dat een shuttle alsnog nodig was, had ik beter Hilton Deansgate gekozen.

Datum van verblijf: december 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
1  Bedank Martine V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GM_HiltonMA, Manager van Hilton Manchester Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2014
Google-vertaling

Dear Martine

Thank you for taking the time and trouble to submit a review and I am sorry that you were not happy with your stay.

Yes, we are very close to the terminals and railway station and one can walk. However, many guests have luggage with them, or do not wish to partake of our great British weather, and therefore our shuttle buses run on a 24 hour complimentary demand basis. The Hilton Deansgate is in fact in the city centre of Manchester and would involve quite a journey time for an early morning flight due to traffic congestion.

I do hope that you will decide to come back and stay with us again Martine and, until then, would assure you of my very best wishes at all times.

Warm regards
Gary Morrison
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 november 2013

Ik verbleef voor 1 nacht in het Hilton Manchester Airport. Check-in verliep probleemloos. Ik had geen ontbijt geboekt, maar kreeg dat er gratis. Hotelkamer was prima in orde, het zag er schoon uit en de kamer was geluidsdicht.
Ik had een vroege vlucht en wilde vertrekken voordat het ontbijt geopend was. Ik mocht een aantal croissantjes in een zakje meenemen. Prima service.
Hotelshuttle naar het vliegveld was prima in orde.

Datum van verblijf: november 2013
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank RHR76
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken