3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Maria van de receptie is een geweldig en behulpzame dame, verder goed hotel voor een kort verblijf, schoon en netjes. Eten is Okay, ontbijt is basic maar voldoende. Al het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Verbleef: juli 2017, reisde voor zaken
GuestRelationsMCR, Front Office Manager van Clayton Hotel Manchester Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2017

Dear Alberto,

Thank you for taking the time to share a review of your recent stay with us at Clayton Hotel Manchester Airport.

We are delighted that your enjoyed your stay with us and found all our team members, in particular Maria, friendly and helpful.

We look forward to welcoming you again in the future.

Kind Regards,

Claire Armitage
Front Office Manager

29 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange dag werken kwam ik laat in de avond aan bij receptie , waar ik erg lang moest wachten voordat ik eindelijk aan de beurt was. Daar werd ik niet bepaald vriendelijk geholpen. Ondanks dat ik vooraf alles had geboekt moest ik opnieuw weer alles invullen, wat enorm veel tijd in beslag nam. Vandaar dus de lange wachttijden voor je aan de beurt bent. De receptie zou veel efficiënter kunnen werken. Aangekomen in de kamer wist ik niet wat ik zag: een oude vieze kamer, totaal niet onderhouden met smerig tapijt onder de vlekken. Oud kapot meubilair en in de nacht veel geluidsoverlast van machines, waarschijnlijk uit aangrenzende ruimtes. Dit hotel zou op zijn minst de kamers netjes kunnen bijhouden, het hoeft allemaal niet luxe te zijn maar op zijn minst wel schoon.

Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als vliegveld hotel ben je hier maar kort. Ik had een vergadering en ben een nachtje geweest.

Correcte bediening, goeie service. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Handig: strijkbout en plank op de kamer.

Minder: het uitzicht van kamer 478 bestaat eigenlijk niet. Er zijn twee smalle raampjes waar je echt voor moet gaan staan om naar buiten te kunnen kijken.

Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
31 maart 2016 beoordeeld

Prima zakelijk hotel met gunstige ligging bij airport terminals. Groot opgezet en anoniem. Loopafstand van alle drie de terminals. Basic restaurant, Engels ontbijt. Je betaalt voor de locatie, niet voor luxe.

• Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken
17 maart 2016 beoordeeld

Hier een nachtje geslapen vanwege een erg vroege vlucht. Kwam de avond van tevoren aan op het treinstation maar kon de ingang van het hotel niet goed vinden (stond voor een hek met veel prikkeldraad), ben maar weer teruggelopen naar de luchthaven en heb vervolgens de praktische airport shuttle gebeld (via de frontdesk). Die is snel en prima.
De kamers zijn ruim en het personeel vriendelijk.
Had last van enige geluidsoverlast van kamer naast de mijne maar dat was relatief snel over en ik vond de badkamer iets gedateerd.

• Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken