Beoordeeld op 29 november 2016 via mobiele applicatie

Na een lange dag werken kwam ik laat in de avond aan bij receptie , waar ik erg lang moest wachten voordat ik eindelijk aan de beurt was. Daar werd ik niet bepaald vriendelijk geholpen. Ondanks dat ik vooraf alles had geboekt moest ik opnieuw weer alles invullen, wat enorm veel tijd in beslag nam. Vandaar dus de lange wachttijden voor je aan de beurt bent. De receptie zou veel efficiënter kunnen werken. Aangekomen in de kamer wist ik niet wat ik zag: een oude vieze kamer, totaal niet onderhouden met smerig tapijt onder de vlekken. Oud kapot meubilair en in de nacht veel geluidsoverlast van machines, waarschijnlijk uit aangrenzende ruimtes. Dit hotel zou op zijn minst de kamers netjes kunnen bijhouden, het hoeft allemaal niet luxe te zijn maar op zijn minst wel schoon.

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 september 2016 via mobiele applicatie

Als vliegveld hotel ben je hier maar kort. Ik had een vergadering en ben een nachtje geweest.

Correcte bediening, goeie service. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Handig: strijkbout en plank op de kamer.

Minder: het uitzicht van kamer 478 bestaat eigenlijk niet. Er zijn twee smalle raampjes waar je echt voor moet gaan staan om naar buiten te kunnen kijken.

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 31 maart 2016

Prima zakelijk hotel met gunstige ligging bij airport terminals. Groot opgezet en anoniem. Loopafstand van alle drie de terminals. Basic restaurant, Engels ontbijt. Je betaalt voor de locatie, niet voor luxe.

Datum van verblijf: maart 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 maart 2016

Hier een nachtje geslapen vanwege een erg vroege vlucht. Kwam de avond van tevoren aan op het treinstation maar kon de ingang van het hotel niet goed vinden (stond voor een hek met veel prikkeldraad), ben maar weer teruggelopen naar de luchthaven en heb vervolgens de praktische airport shuttle gebeld (via de frontdesk). Die is snel en prima.
De kamers zijn ruim en het personeel vriendelijk.
Had last van enige geluidsoverlast van kamer naast de mijne maar dat was relatief snel over en ik vond de badkamer iets gedateerd.

Datum van verblijf: maart 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 december 2015

Voor een weekend airplane spotting op Manchester Airport had ik gekozen voor een overnachting bij Clayton Hotel Manchester Airport. Prima hotel voor een kort verblijf dicht bij de luchthaven. Nette kamers en goede faciliteiten. Vanuit kamer 883 goed uitzicht op Apron van de luchthaven (zie foto's). Uitstekend Engels Breakfast.
Prijs kwalitiet/Kwantitiet goed. Aanrader voor spotters.

Kamertip: Voor spotting Manchester Airport (beperkt) Kamer 883
Datum van verblijf: november 2015