Beoordeeld op 14 november 2016

Wij hadden een ruime kamer helemaal op de bovenste verdieping. Met een compleet uitgerust keukentje, een goede badkamer met een regendouche, een groot tweepersoonsbed met een goede matras en fijn beddengoed. Alles was schoon en netjes. Met je kamerkaartje kon je ook 's avonds laat nog het hotel in. Er zit altijd iemand aan de receptie, en altijd heel behulpzaam.
Het ontbijt is wel grappig, je haalt beneden zoete broodjes, fruit, water, jus d'orange, allerlei soorten koffie en thee en neemt dat óf mee de stad in, óf mee naar je kamer.
Het hotel ligt echt heel centraal, zowel voor uitgaan als winkelen als museumbezoek.

Kamertip: Wij sliepen op de bovenste verdieping en daar was het best warm. Zelfs in november.
Datum van verblijf: november 2016
liz s, General Manager van Roomzzz Manchester City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2016

Dear Brigit2013, Thank you for your lovely review on Manchester Roomzzz. We hope to welcome you back again.
Kind Regards,
Liz Street, Manchester Roomzzz Hotel Manager.

Beoordeeld op 6 juni 2016 via mobiele applicatie

Mooie, grote kamer. Van alle gemakken voorzien. Beperkt ontbijt, maar genoeg in de omgeving of anders eten op je eigen kamer. Een klein keukentje is aanwezig.
Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
Hotel is centraal gelegen, vanuit het station op loopafstand.

Datum van verblijf: juni 2016
liz s, Manager van Roomzzz Manchester City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2016

Dear BuviHolland,
Thank you for taking the time to review Manchester Roomzzz. I am delighted to read you enjoyed your stay. We hope to welcome you back again soon.
Liz Street, Manchester Roomzzz Hotel Manager

Beoordeeld op 18 april 2016

We kwamen zaterdagochtend om 11 uur aan en konden na wat heen en weer informeren toch direct de kamer in. Altijd fijn na een reis en zeer klantgericht. De kamer lag iets onder straatniveau, waardoor we geen direct zicht op buiten hadden. Wel jammer en daardoor kan ik de kamer geen 10 geven, maar wel een 9. Uitstekende kamer met alle comfort. Als ontbijt was er gratis thee, koffie en croissants, pains chocola e.d. Heerlijk. Jammer dus van het uitzicht vanuit kamer 014, wifi deed het prima!

Kamertip: Let op dat er enkele kamers knder straatniveau liggen.
Datum van verblijf: april 2016
liz s, Manager van Roomzzz Manchester City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2016

Dear Kees T, Thank you for taking the time to review Manchester Roomzzz. I hope you enjoyed the the football match on your latest visit and we hope to welcome you back again soon.

Liz Street
Manchester Roomzzz Hotel Manager.

Beoordeeld op 26 januari 2016 via mobiele applicatie

Kamer was ruim en erg netjes. Je kon op de kamer koffie en thee maken en er was een magnetron en vaatwasser. We sliepen in kamer 101, net boven de begane grond en hielden gordijnen en shutters ducht vanwege inkijk vanaf de straat (dubbeldekbussen). 's Nachts hoorden we soms straatgeluiden, maar dat was niet heel storend. We hadden een twin kamer voor gehandicapten en daardoor een dubbele douche, die hadden we niet echt nodig ;-) Het personeel was vriendelijk, het ontbijt (fruit, drinken een zoet broodje) dat je zelf bij de receptie kon pakken was simpel maar voldeed prima. Voldoende eet- en drinkgelegenheden in de buurt. Hotel ligt 10 min lopen van Picadilly station (directe lijn vanaf vliegveld voor 10p retour). Aanrader!

Datum van verblijf: januari 2016
Liz S, Manager van Roomzzz Manchester City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2016

Dear Femmers,
Thank you for taking the time to review Manchester Roomzzz. I am very happy to read you enjoyed your stay and thank you for the recommendation.
Liz Street
Manchester Roomzzz Hotel Manager

Beoordeeld op 14 oktober 2015

Stop maar met zoeken. Dit is het beste hotel in Manchester en niet duur ook. Smack bam in het midden van het centrum. Fijne bedden. goeie douche, ruime kamers. En een gratis afhaalontbijt en de hele dag verse koffie. Komen zeker een keer terug!

Datum van verblijf: juli 2015