Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (820)
Beoordelingen filteren
820 resultaten
Waardering van reizigers
220
321
173
60
46
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
220
321
173
60
46
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
16 - 21 van 820 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
30 mei 2017 beoordeeld

  • Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jayne R, Team Leader van Ibis Preston North, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
27 mei 2017 beoordeeld

  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Glen A, Team Leader van Ibis Preston North, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
23 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: april 2017, reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jayne R, General Manager van Ibis Preston North, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
20 mei 2017 beoordeeld

  • Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jayne R, General Manager van Ibis Preston North, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 mei 2017 beoordeeld

  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jayne R, General Manager van Ibis Preston North, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken