Vandaag geopend: 10:00 - 16:30

vanaf US$ 68,95
vanaf US$ 131,40
vanaf US$ 149,61
Beoordeeld op 12 september 2019 via mobiele applicatie

Het entree van £26 is het kasteel niet waard. De conservator moet volgens mij een chaotisch persoon zijn. Bijna niets is origineel de verschillende perioden lopen door elkaar. Eigenlijk is er geen touw aan vast te knopen. Wat je ziet is of vaak niet origineel of niet mooi.
De tuin en het park daarentegen zijn werkelijk prachtig en maken een hoop goed. De roofvogelshow stelt helemaal niks voor. Ik zou mensen niet aanraden om er heen te gaan alleen al om de prijs.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 11 september 2019

bezocht op een regenachtige dag maar toch enorm genoten van de prachtige tuinen en het mooie kasteel, alle medewerkers hebben er kennis van zaken

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 24 augustus 2019 via mobiele applicatie

Schitterende locatie aan de voorkant. Maar £26 is wat veel van t goede. Dit is een jaarkaart. Iets anders kent men niet. Dus even bezoeken wordt een duur grapje. Via internet wel voor €22 gevonden. Maar vind ik nog te duur. Wilde allen kasteel zien. Hebben het niet gedaan. Rare gedachte dat je alleen een jaarkaart kan kopen. Laten zo een hoop geld liggen.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 16 augustus 2019

Leeds Castle Penfold Hill Leeds. Wij zijn een hele dag op dit prachtige kasteel en de mooi aangelegde tuinen geweest. zeer de moeite waard.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 26 juni 2019

Leeds Castle moet je gewoon gaan bezoeken. Prachtige landschapstuin rondom het fraai gelegen kasteel omgeven door water. Het kasteel ziet er van binnen ook bijzonder mooi uit. Je raakt niet uit gefotografeerd. Fantastisch gewoon.

Datum van activiteit: mei 2019