“Gezellig”

Petronella Restaurant & Cafe
Geclassificeerd als nr. 2 van 254 Restaurants in Kilkenny
Keukens: Europees
19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet zo'n vreetschuur als de meeste restaurantjes hier. Het eten is lekker maar het is het toch net niet. Early bird tot 19:30.

8 juni 2017 beoordeeld

Wij kwamen hier eten voor een early bird dinner (tot 19:30)
Heel lekker gegeten, en wat een vriendelijke bediening!
Dit was onze laatste avond tijdens een roadtrip doorheen Ierland : wat een toffe manier om te eindigen!

25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Voldoende variatie. Vriendelijk personeel. Goede sfeer. We waren vroeg in de zaak, maar na een half uur zat de hele tent vol. De kok kwam nog even langs om te vragen of alles naar wens was

18 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond bij Petronella gegeten. Twee driegangen early bird menu's besteld. Het eten is goed en genoeg maar het springt er niet boven uit. Het is goede maaltijd maar ook niet meer dan dt. Geen franje en geen fratsen. De prijs vond ik met 55 euro wat aan de hoge kant voor hetgeen wat geboden werd. De sfeer is erg prettig en gezellig. Redelijk vlotte bediening en goede uitleg. De meneer (eigenaar?) is erg amikaal en wil je graag vast pakken bij je arm of bij je schouder. Goed bedoeld maar niet iedereen houdt daar van.
Verder een prima ervaring.

5 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke en goede pub met het inmiddels bekende bar-food (zijn nu 12 dagen in Ierland). Vlotte bediening, goede lunch van heldere en uitgebreide kaart, dure witte wijn/chardonnay (ook per glas) en prima ambiance. Kilkenny is overigens een leuke plaats en we hebben er helaas te weinig tijd voor (boot vertrekt over twee dagen...).

Reizigers die Petronella Restaurant & Cafe bekeken, bekeken ook

Kilkenny, County Kilkenny
Kilkenny, County Kilkenny

In Petronella Restaurant & Cafe geweest? Deel je ervaringen!