“Prima gegeten!”

Keukens: Iers
Geschikt voor: Barscene, Grote groepen, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige pub. Toen we binnen kwamen werden we eerst naar het restaurant begeleid waar een dinershow gaande was. Daar hadden we geen zin in. Daarna een tafeltje in de pub gekregen en prima gegeten!

27 juni 2017 beoordeeld

Op een avond naar binnen gelopen, Prima gegeten. Erg gezellig druk met live-muziek. Het Kilkenny bier en het verhaal van de Inn maken het bezoek bijzonder. Ik kan het van harte aanbevelen!

20 december 2016 beoordeeld

Pub wordt zowat in elke gids aangeraden en voldoet dan ook aan de verwachtingen. In een zeer mooi kader serveert men de typische Ierse gerechten, kan je gezellig genieten van een biertje.

21 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het mooie verhaal achter deze gelegenheid is de moeite waard om aan te horen
Beetje een toeristische pub maar zeker de moeite waard om eens binnen te stappen en te eten. Death by chocolate is zeer aan te raden als toetje.

19 april 2015 beoordeeld

Gezellige muziek, al vroeg druk en een overdaad aan persoeel zorgen er voor dat de bestelling in no time voor je staat is dat een goed of slecht teken ? Als je niet uitkijkt ben je in minder dan 30 minuten uitgeserveerd . Trap daarom zelf op de rem om meerdere gangen apppart te bestellen op het moment dat jij klaar bent en een volgende gang wenst

Reizigers die Kyteler's Inn bekeken, bekeken ook

Kilkenny, County Kilkenny

In Kyteler's Inn geweest? Deel je ervaringen!