“mooie uitzichten”

The Gap of Dunloe Full-Day Tour from Killarney
Geclassificeerd als nr. 8 van 119 dingen om te doen in Killarney
Attractiegegevens
1 juni 2018 beoordeeld

zeer goed te doen voor wandelingen is voornamelijk een tarmac pad wel veel fietsers en paardenkarren

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben de route van af Kates kearneys cottage gelopen. Heen en terug. Fantastisch over asfalt dus goed te doen. Er bestaa t ook de mogelijkheid om met een koets te gaan. Wij hebben ontzettend genoten van de omgeving.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik zou deze plek graag beoordelen met méér dan 5 stippen, want wat is dit geweldig mooi. Niet goed in foto’s te bevatten. Het is een rit tussen het smalste deel van bergen door, je komt soms over bruggetjes, soms water, soms een huis. Echt wat een pracht om te zien, heel ruig. Wij hadden wat miezerig weer en waren blij dat we met de auto waren, maar ik heb ook mensen te voet gezien en ook dat lijkt met fantastisch. Wij zijn echter helemaal rond gereden van uit Killarney door de ‘gap’ en ook al zegt de routeplanner dat je terug moet, je kunt via hele smalle weggetjes verder rond het Killarney National Park rijden, maar deze route is dan uiteindelijk denk ik wel 60 km. Maar een absolute aanrader. Onderweg kom je dan ook nog langs de ‘Lady’s View’.

5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen er eigenlijk een beetje toevallig terecht. De ring of Kerry is zo groot en er valt onderweg zoveel te zien, dat je niet op iedere aangegeven toeristische bezienswaardigheid, van de hoofdroute af kunt wijken. Toch maar even de afslag genomen en als een volslagen verrassing belanden we op een zeer smal weggetje, met adembenemend natuurschoon. Zomers schijn je er over de koppen te kunnen lopen, maar nu was het januari en hebben we met de auto het hele stuk gereden tot we weer op de weg naar Killarny National Park kwamen. Wonderschoon.

Bekijk meer beoordelingen
20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De gap of dunloo vonden wij het allermooist van onze hele rondreis door Ierland .

Tip, als je zelf een auto hebt , ga aan het einde van de middag , dan zijn allen bussen en paardenkoetsen weg en is het er lekker rustig.

Reizigers die Gap of Dunloe bekeken, bekeken ook

Killarney, County Kerry
Killarney, County Kerry

In Gap of Dunloe geweest? Deel je ervaringen!