20 september 2017 beoordeeld

Prima hotel. Zeer vriendelijk personeel. Goed restaurant.
Veel mogelijk. Wij zijn hier al 4 keer geweest en gaan wanneer we weer naar Ierland gaan zeker weer terug. Wij hadden een mooie kamer met jacuzzi. Personeel in restaurant herkend de vaste gasten echt en heten je warm welkom!

Kamertip: Ik zou een deluxe double room kiezen. Lekker ruim met jacuzzi
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
20 juni 2016 beoordeeld

Dit ietwat door grotere hotels in de schaduw gesteld driesterrenhotel vormt de ideale uitvalsbasis voor zowel de ontdekking van Muckross House and Park als voor de kennismaking met het lieflijke stadje Killarney zelf. Niet alleen de onberispelijke staat van de kamers, het vriendelijke onthaal, het copieuze en kwaliteitsvolle avondmaal en het zeer gewaardeerde ontbijt 'op maat' maar vooral de uitermate vriendelijke en persoonsgerichte service maken van dit hotel een echt pareltje. Je voelt je er al snel thuis en ondanks het feit dat dit hotel met zo'n 35 kamers over geen lift beschikt, wordt dit kleine materiële euvel meer dan gecompenseerd door de oprechte vriendelijkheid van alle attente medewerkers, inclusief deze van de directie. Geen vraag om hulp of informatie is hen te veel, alles wordt er verstrekt met een brede welgemeende glimlach!
Het cliché 'hier voel je je geen nummer maar een persoon' wordt hier meer dan beaamd. Een goede raad aan iedereen van het hotel, van directie tot medewerker: blijf zoals jullie zijn en verwelkom de mensen verder met dezelfde genegenheid en vriendschap als ik mocht ervaren!

Kamertip: Vraag een kamer op de benedenverdieping want er is geen lift aanwezig.
  • Verbleef: juni 2016, reisde voor zaken
Victoria H, Front Office Manager van Victoria House Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juni 2016

Thank you so much to your kind words and for taking the time to write us a review. We appreciate all your comments. We do hope to welcome you back to the hotel in the future :)

27 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel was boven verwachting. Personeel zeer vriendelijk, knus hotel, fijne kamer, het bed ligt heel goed, fantastisch ontbijt, ligging perfect voor wandelinge en uitstapjes. Wandelen naar het centrum Killarney duurt 20 minuten. Ook daar is het erg leuk.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner

Thank you so much for taking the time to write us a review. We appreciate all your comments. We hope to see you again :)

26 mei 2016 beoordeeld

Hotel ligt aan de centrale weg in Killarney zodat alle activiteiten goed te bereiken zijn. De ruime en luxe kamers zijn prettig om in te overnachten. Het ontbijt in het hotel is zeer uitgebreid en goed. De personeelsleden zijn stuk voor stuk aardig en willen je overal bij helpen. Het hotel heeft ook een restaurant en bar waar je een hapje en drankje kunt doen. Enige nadeel vonden wij was de loopafstand van het hotel naar het centrum. Dit is minimaal 20 minuten.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
16 mei 2016 beoordeeld

Kamertip: uitstekende rustige kamer alleen weinig uitzicht.
  • Verbleef: april 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com