“stukken van de Kerry way zijn prachtig”
Beoordeling van The Kerry Way

The Kerry Way
Geclassificeerd als nr. 10 van 119 dingen om te doen in Killarney
1 juni 2018 beoordeeld

voor de meer ervaren wandelaars voornamelijk de hoogteverschillen spreken aan, het weer kan plots omslaan

24 juli 2017 beoordeeld

Mijn beoordeling is gebaseerd op wat ik jaren geleen heb ervaren, want onze laatste Ring of Kerry speelde zich grotendeels in de mist af. Maar ik kan iedereen verzekeren dat hij geen spijt zal hebben van de tocht, zelfs met mist, al moet je je dan wat meer richten op de gezellige plaatsjes langs de route.

23 juli 2017 beoordeeld

Start de rondrit zeker 'in wijzerszin'. Zo vermijd je dat je achter de bussen aan rijdt. Achterliggers? Ga even aan de kant staan en wacht even, zo rij je weer rustig alleen. Buschauffeurs kunnen arrogant en gestressed reageren, dus tijdig ad kant. Schitterende uitzichten & sla soms eens af om het onverwachte te zien, laat jezelf verrassen. Maak tijd voor de stevige rit & picknicken onderweg maakt het leuker en dan...100% genieten maar!

29 mei 2017 beoordeeld

Dit is een prachtige dagbesteding met vele mooie vergezichten. Met name de zuidelijke kant van de route is moeite waard.

Bekijk meer beoordelingen
19 september 2016 beoordeeld

Ondanks het niet zo mooie weer hebben we genoten van prachtige stukjes natuurschoon. The Ring of Kerry is meer dan mooi!

Reizigers die The Kerry Way bekeken, bekeken ook

Killarney, County Kerry

In The Kerry Way geweest? Deel je ervaringen!