17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De guesthouse ligt op een goede locatie in het centrum. De kamers zijn erg warm, zelfs met het raam open. De bedden erg klein. De douche heeft weinig druk, dus geen lekkere douche. De mensen zijn vriendelijk en de kamers schoon. Niet iets waar we erg blij van worden.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Sean-Maire-Murphy, Owner van Murphy's Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2017

Hello ,
Thank you for your comments. We hope you had a pleasant stay in Killarney.
Best wishes,
Seán & Máire

13 juli 2015 beoordeeld

Vriendelijke mensen, gastvrij, netjes en schoon, goed ontbijt met ruime keus, Goed India's restaurant aan de overkant, pubfood was in onze ogen minder. Goede locatie midden in het centrum, parkeren vlakbij voor € 3 per 24 uur. Iedere dag werd de kamer schoon gemaakt.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Marianadmin, Owner van Murphy's Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2015

Hello EB Deventer,
Many thanks for your great review of Murphy's Guesthouse .We are so pleased you were happy with our friendly staff and that the breakfast was to your satisfaction.We are very fortunate to be well situated , very close to all amenities including the bus and train station.
We do hope you enjoyed the rest of your holiday in Ireland.
Best Wishes.

1 februari 2015 beoordeeld

Heel gezellig hotel, met een traditionele Ierse pub. Je wordt er vriendelijk geholpen en de kamers zijn in orde en schoon maar niet heel groot. Het ontbijt in de pub is erg goed (a la carte). Het hotel ligt in het centrum van het sfeervolle stadje Killarney. Een echte aanrader voor een rondreis.

• Verbleef: december 2014, reisde met vrienden
23 september 2014 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst en mooie nette kamer . Mochten de motor in de gang naast het hotel zetten , Prima keuze ontbijt . s'avonds wel heel druk met Amerikanen , blijkt of ze er allemaal willen zijn . Hebben er niet gegeten ( te druk ) en zijn aan de overkant Indisch gaan eten ; Een aanrader .

Kamertip: Wil je rustig slapen vraag dan een kamer aaan de achterzijde , want de vuilniswagen rijdt héél vroeg hier .
  • Verbleef: september 2014, reisde met een partner
4 november 2013 beoordeeld

Dit was onze tweede keer in Killarney en hebben bewust voor dit guesthouse gekozen.
Het is goed gelegen, de kamers zijn groot en proper en het personeel is super.
Ze staan steeds voor je klaar en doen er alles voor om je verblijf zo comfortabel mogenlijk te maken.
Het ontbijt is zeer goed en voldoende.
Meermaals komen ze vragen of er nog koffie of thee moet zijn wat op vele plaatsen niet het geval is.

Hier komen we zeker terug.

• Verbleef: november 2013, reisde met vrienden