Beoordeeld op 3 augustus 2018 via mobiele applicatie

Tot onze verbazing lezen wij veel positieve beoordelingen over dit hotel.
De kamer en de bedden zijn prima, maar het hotel is te groot om gezellig of persoonlijk te zijn,
en een deel van het personeel weet gewoon niet waar het mee bezig is.
Het ontbijt is lekker, maar het avondeten was maar net aan okay; niets bijzonders en overcooked, en dan is 32 euro per persoon echt aan de prijs.
In de bar werd de cola lauw geserveerd maar wilde de barman een blokje ijs in de rode port gooien. Het werd ook nog eens geserveerd in een longdrink glas. En dat terwijl de port aanbevolen werd naast een kaasplankje, dan verwacht je op zijn minst dat ze weten hoe je het drinkt.
Veel faciliteiten, tennisbaan en dergelijke, maar de kamers zijn ook erg gehorig, je kunt de bewoners van de kamer naast je woordelijk verstaan. Zeker als het Amerikanen zijn die de hele nacht ruziend met elkaar in de weer zijn.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 9 juni 2018

De locatie was erg mooi, de kamer is zoals hij wezen moet. Bed, douche, toilet.
Het personeel achter de receptie is zeer vriendelijk, wat we niet kunnen zeggen van het personeel achter de bar en in de eetzaal. Erg stug, en onvriendelijk.

Ontbijt wat goed, alles was aanwezig.

Kamertip: Wij hadden geen kamer met Airco. Het was erg warm, dus als je een kamer kan kiezen met airco, doen.
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 7 december 2017

De ligging van Castlerosse is prima: dicht bij de stad in de natuur bij het meer en dichtbij veel bezienswaardigheden. Wij zaten in 1 van de huisjes en de accomodatie zelf is erg verouderd. Het is ooit gebouwd in de jaren 70 en vervolgens is het slecht onderhouden. Wij hadden lekkages van regenwater in de slaapkamers, de keuken was oud en vies, badkamer was versleten. Het achterstallig onderhoud is zonde, want de locatie heeft veel potentie. Voor het restaurant, bar en zwembad geldt hetzelfde: oud, ongezellig en een beetje viezig.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 1 september 2017 via mobiele applicatie

Gelukkig maar 2 nachten. Wat een gedateerd spul. Oude bedden. Versleten meubilair en een badkamer waar je niet vrolijk van wordt.
Douchegordijn en de kranen hebben hun beste tijd gehad. Warm en koud water lijken wel op rantsoen te staan. Vrrwacht geen stortdouche. War een armetierig straaltje water.
Er zijn kamers die ze hebben gemoderniseerd maar de oude kamers gaan naar de reserveringen van Scanbrit.
Ga ik over klagen bij Scanbrit. Ze moeten dit hotel maar uit het programma halen. Ook als je om een andere kamer vraagt waar je voor wilt bijbetalen krijg je precies dezelfde kamer maar met uitzicht aangeboden. Vergeten ze je te vertellen dat de golfers recht in je kamer kijken. Kost dan wel 80 euro meer. Slecht....
Ontbijt is redelijk alleen het personeel is niet erg vriendelijk. En die muziek die ze in het restaurant afspelen is knap irritant. Als je kan kiezen neem een ander hotel.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 28 mei 2017 via mobiele applicatie

Het is een vier sterren hotel, maar aantal zaken zouden beter kunnen. Het hotel ligt erg mooi, aan een meer. Je kunt er mooie wandelingen maken, en het ligt bij Killarney. Prima tot zover.
We hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad, daar geen oordeel over, maar de foto's maken het zwembad wel iets mooier dan in werkelijkheid.
Onze kamer , die overigens prima was, lag een behoorlijk einde van de lobby af. Er zou WiFi op de kamer zijn, dat was er dus niet. Ook niet nadat we dit gemeld hadden en het probleem opgelost zou worden. We zijn er 2 nachten geweest. Nu is dit niet het belangrijkste op vakantie.
De eerste dag bij ontbijt was het zo druk dat wij in de rij moesten wachten tot er tafeltje vrij kwam. Kan gebeuren natuurlijk, maar had iets efficiënter gekund.
Vervolgens kregen we onze koffie en toast niet bepaald vriendelijk geserveerd, het personeel had het duidelijk te druk.
Ook het aanbod wat ontbijt betreft verdient geen 4 sterren: fruit uit blik, brood was bijna op, etc.
Misschien toeval allemaal, de tweede dag ging het iets beter, maar dit keer werd de toast vergeten ( wel besteld).
De kamer was schoon, de douche had iets meer water kunnen geven, badkamer verder prima. Een stopcontact deed het eerst wel, later niet meer. De deur van kamer viel niet in het slot, maar kon alleen met een flinke ruk dicht getrokken worden, wat nogal lawaai veroorzaakte.
Kortom het was het net niet.

Datum van verblijf: mei 2017