Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (764)
Beoordelingen filteren
764 resultaten
Waardering van reizigers
347
251
98
38
30
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
347
251
98
38
30
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 764 beoordelingen
1 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelukkig maar 2 nachten. Wat een gedateerd spul. Oude bedden. Versleten meubilair en een badkamer waar je niet vrolijk van wordt.
Douchegordijn en de kranen hebben hun beste tijd gehad. Warm en koud water lijken wel op rantsoen te staan. Vrrwacht geen stortdouche. War een armetierig straaltje water.
Er zijn kamers die ze hebben gemoderniseerd maar de oude kamers gaan naar de reserveringen van Scanbrit.
Ga ik over klagen bij Scanbrit. Ze moeten dit hotel maar uit het programma halen. Ook als je om een andere kamer vraagt waar je voor wilt bijbetalen krijg je precies dezelfde kamer maar met uitzicht aangeboden. Vergeten ze je te vertellen dat de golfers recht in je kamer kijken. Kost dan wel 80 euro meer. Slecht....
Ontbijt is redelijk alleen het personeel is niet erg vriendelijk. En die muziek die ze in het restaurant afspelen is knap irritant. Als je kan kiezen neem een ander hotel.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
1  Bedank driepitter
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een vier sterren hotel, maar aantal zaken zouden beter kunnen. Het hotel ligt erg mooi, aan een meer. Je kunt er mooie wandelingen maken, en het ligt bij Killarney. Prima tot zover.
We hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad, daar geen oordeel over, maar de foto's maken het zwembad wel iets mooier dan in werkelijkheid.
Onze kamer , die overigens prima was, lag een behoorlijk einde van de lobby af. Er zou WiFi op de kamer zijn, dat was er dus niet. Ook niet nadat we dit gemeld hadden en het probleem opgelost zou worden. We zijn er 2 nachten geweest. Nu is dit niet het belangrijkste op vakantie.
De eerste dag bij ontbijt was het zo druk dat wij in de rij moesten wachten tot er tafeltje vrij kwam. Kan gebeuren natuurlijk, maar had iets efficiënter gekund.
Vervolgens kregen we onze koffie en toast niet bepaald vriendelijk geserveerd, het personeel had het duidelijk te druk.
Ook het aanbod wat ontbijt betreft verdient geen 4 sterren: fruit uit blik, brood was bijna op, etc.
Misschien toeval allemaal, de tweede dag ging het iets beter, maar dit keer werd de toast vergeten ( wel besteld).
De kamer was schoon, de douche had iets meer water kunnen geven, badkamer verder prima. Een stopcontact deed het eerst wel, later niet meer. De deur van kamer viel niet in het slot, maar kon alleen met een flinke ruk dicht getrokken worden, wat nogal lawaai veroorzaakte.
Kortom het was het net niet.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
1  Bedank Tineke W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier twee dagen met veel plezier verbleven. Vriendelijke ontvangst, nette kamer, goed ontbijt in een restaurant met een uniek uitzicht. Leuke bar en ook nog een leuke negen holes golfbaan voor een koopje. Leuke plek. Toch wat negatiefs? De muziek die gedraaid wordt kan echt niet meer en zeker in een land met zoveel mooie, ook rustige muziek

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Bedank bosm14
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
25 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Fitness zwembad sauna en pub zijn prima. Mooie omgeving waar herten te zien zijn en prachtig uitzicht. Groot speelterein. Mijn slechte beoordeling is gebaseerd op twee zaken die ik niet vind kunnen in een hotel. Hygiëne en warm water. Ik kon niet slapen en wilde dan maar een bad nemen om 6 uur in de morgen. Er kwam maar geen warm water. Ik naar de receptie waar de nachtportier iets mompelde van tijdschakelaar omzetten. Ga maar naar de kamer ik ga het regelen. 5 minuten later belde hij of het water het deed. Ik zei ja, maar ontdekte dat het water alleen maar lauw werd. Om 7 uur nogmaals de kraan aan en jawel heet water. Dit slaat nergens op. Zeker niet als je niet geïnformeerd wordt. Het tweede punt. De kamers zijn stoffig. Het hotel is sowieso outdated en de tapijten in de hallen zijn verkleurd. Het servies is te versleten. Het ergste is het niveau kant en klaar diepvries ontbijt. De borden waren vaak nog vies en ik zag een floormanager wat pulken aan een schaaltje en deze terugzetten. Zo ontzettend vies! Ook worden de tafels maar half schoongeveegd omdat ze volstaan met spullen waaronder schaaltjes marmelade. Als je die niet zichtbaar gebruikt hebt krijgt de volgende gast deze ook. Ik heb het gezien. Ik had ook nog eens een schaal porridge die smaakte naar knoflook. Ik klink als een zeur maar dit kan gewoon niet acceptabel zijn.

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Bedank Aren P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
CastlerosseSales, Guest Relations Manager van Castlerosse Hotel & Holiday Homes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2015
Google-vertaling

Dear Aren,

I was very disappointed to read your review. I am glad that you enjoyed the setting and the wildlife, as well as our leisure club and 20metre pool. I do apologise for the water not coming on at that time, we have since serviced our boilers as one may have “tripped out” thus preventing heating. Regarding room and hotel décor we are currently in the process of refurbishing the hotel bedrooms. We have completed over 50 bedrooms and have plans to continue more later on in the year.
I am unsure about your comments regarding “frozen breakfast” as we offer a selection of fresh fruits, cereals, yogurts and cuts of ham and cheese from the cold buffet and a full Irish breakfast for the hot buffet. We change the preserves and butters as we set the tables. I can only presume that you ate garlic the previous evening as there is no garlic on or in anything on the breakfast buffet.

On your next visit to Kerry or Killarney we would love to welcome you to the Castlerosse as I believe that these were mere isolated incidences which we have remedied.

Kind Regards,
Mark Bowe

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken