“Geweldig”

Hannigan's Bar and Restaurant
Geclassificeerd als nr. 10 van 203 Restaurants in Killarney
Keukens: Europees, Iers, Bar
Geschikt voor: Barscene, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, gezellige muziek. Alles was top! We moesten een poos wachten aan de bar, maar dat was geen probleem. De muziek en sfeer maakten onze avond compleet.

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten in een sfeervol restaurant met een Engels sfeertje. Zalm met spinazie was superlekker, kip piri-piri heel goed en de burger ook. Jongste nam van het kindermenu het lamsvlees. Was gelijk aan gewone kaart maar kleiner portie. Ook dat was heel erg goed en fijn dat ze zo kinderen kunnen laten mee-eten. Absoluut een aanrader.

10 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant en pub. We hebben lekker gegeten, leuke bediening . Redelijke prijzen. Na t eten lekker in t bar gedeelte gaan zitten met een irish coffee.

5 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier geluncht. De locatie was leuk, traditionele inrichting van Ietse pub. De bediening was plezierig, dacht goed mee met voedselallergie. Maar het eten was helaas niet lekker. Ik had een sandwich met een ranzige smaak. Mijn partner een wrap, waar nauwelijks enige dressing of saus inzat. Geen aanrader dit restaurant. Begrijp niet dat ze een derde plaats gebben op deze site.

28 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons favoriete stekje om lekker na te zitten. Gezellige tent met heerlijke Ierse life muziek. Wilde je als gast zingen? Ook dat kon daar.
Lijkt een sjieke boel, maar dat viel best mee.

killarneyinter, Sales & Marketing van Hannigan's Bar and Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2015

Hi inart,

Thanks for your review. Happy to learn it was a positive experience.

Warm Regards,

Jonathan McCarthy
Sales & Marketing

Reizigers die Hannigan's Bar and Restaurant bekeken, bekeken ook

In Hannigan's Bar and Restaurant geweest? Deel je ervaringen!