“Gezellig”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 1.031,04*
Vanaf
Spectaculaire 5-daagse tour van het zuiden en ...
Geclassificeerd als nr. 4 van 90 dingen om te doen in Galway
22 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie gezellige straat, leuke winkeltjes, restaurants en barren. Ik had er graag langer willen zijn!

24 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de live music en street artists is dit de gezelligste straat die wij in Ierland tegenkwamen! Daarnaast de vele restaurants met terrassen maakte het tot een uitbundige straat. De artisten maakten het publiek enthousiast om
enthousiast mee te doen: er wordt gedanst en gelachen

24 augustus 2016 beoordeeld

Typisch Ierse sfeer in de lokale ierse pubs. Altijd zijn er lokaaltjes met live muziek. De Ierse gastvrijheid en gezelligheid spat ervan af. En als buitenstaander hoor je er toch gewoon bij.

23 augustus 2016 beoordeeld

Veel straatmuzikanten en artiesten, wat ervoor zorgt dat het er gezellig is. Ook dichtbij de belangrijkste bezienswaardigheden van Galway.

Bekijk meer beoordelingen
17 maart 2016 beoordeeld

Wij waren er tweede paasdag mooi weer en veel straat muzikanten heerlijke terrasjes en gewoon puur genieten

Reizigers die Quay Street bekeken, bekeken ook

In Quay Street geweest? Deel je ervaringen!