“Bijzonder cafe”

Geclassificeerd als nr. 253 van 2.831 Restaurants in Dublin
Geschikt voor: Barscene, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Afgelopen twee weken een aantal maal hier geweest om te lunchen en/of wat te drinken.The Church is een gerestaureerd voormalige kerk uit de 17e eeuw. Heel veel is nog intact , inclusief het pijpenorgel!! Het is nu een eetgelegenheid. Heel bijzonder om hier te lunchen. Het heeft ook een buitenterras , zowel bediend als zelfbediening. Ook al lijkt het er erg druk te zijn, er is ruim voldoende personeel en alles gaat vrij snel. Ben je in Dublin, is dit een absolute aanrader, als was het alleen al vanwege de geschiedenis die het gebouw uitademt!!!

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze pub in een kerkgebouw is op zijn minst origineel, toch de iets chiquere klasse. We aten er niet maar de drukke sfeer leende zich toch om een gezellige babbel te hebben bij een goed getapt biertje ....( van halve liter )

20 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en lekker restaurant. Wij zaten boven in de kerk, goede en vriendelijke service. Het enige nadeel dat beneden het barleven op gang kwam en een dj begon te draaien. Waardoor je elkaar niet meer kon verstaan en eigenlijk ook de tent uit wordt gejaagd. Vanaf 20:00 uur gaat de muziek omhoog en vlak daarna komt de DJ.
Ondanks dat, heerlijk gegeten en genoten! Top!

13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Apart mooi restaurant in voormalige kerk. Vriendelijke bediening. Voorgerecht geitenkaas in prosiutto, en een tijgergarnalen (dit zijn geen tijger garnalen maar ontdooide waterige garnalen die flauw van smaak zijn), hoofdgerecht lam. Hoofdgerecht goed maar niets bijzonders. Jammer dat het niet mogelijk is dessert te laten vervallen in het menu. Daarom toch maar de apple crumble genomen.

19 maart 2018 beoordeeld

Nadat iedereen ontzettend lyrisch was over The Church, banjerden wij er door de sneeuw ook naartoe. Bij de deur wordt er aangegeven dat er beneden nog een tafel vrij is. Een man wijst achter zich en we nemen maar aan dat we op zoek moeten gaan naar de bar beneden. Na een kleine zoektocht staan we vervolgens nog eens een minuut of 3 te wachten tot iemand naar het bord 'wait here to be seated' gelopen komt.

Ook deze man wijst weer richting een tafel. Het is al duidelijk: er is veel te weinig personeel. Er worden twee menukaarten op tafel gegooid en na een kwartier komt iemand onze bestelling opnemen. Weer twintig minuten later komen zowel onze drankjes als onze gerechten op tafel. Dat was de laatste keer dat we iemand aan onze tafel hebben gezien.

De gerechten waren niet zozeer vies, maar ook niet om over naar huis te schrijven. De bediening behoorlijk onbeleefd. Ja, je mag dan wel onderbezet staan, dat betekent juist dat de tijd die je aan tafel staat het gebrek aan aandacht goed moet maken en dus niet moet verergeren.

Boven leek het gezellig, beneden ronduit kil en zelfs wat koud. Waarschijnlijk was door te weinig personeel, maar het was voor ons absoluut niet de ervaring waar we op hadden gehoopt.

Reizigers die The Church bekeken, bekeken ook

Dublin, Graafschap Dublin
Dublin, Graafschap Dublin

In The Church geweest? Deel je ervaringen!