“Lekker”

Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: South City Centre
15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tapas en lekker gezeten. We zaten op het dakterras wat goed verwarmd en overdekt was. Hierdoor dus prima te doen ondanks het weer (13 graden en kouder)

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Komt absoluut in de buurt van de tapas zoals je deze in Andalusië of elders in Spanje kan eten. Bevestigd door de aanwezigheid van vele Spanjaarden. Onverwacht en absoluut een heerlijke avond gehad.

PHIbericos, Marketing van The Port House Pintxo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2018

Thank you for visiting us at Port House Pintxo and for taking the time to write your excellent review. We take great care to source our ingredients directly from Spain to provide the most authentic Spanish tapas to our guests, so it is great to see you compare our dishes to those you would enjoy in Andalusia. We hope to welcome you back again soon.

11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten, de crème brulee is een echte aanrader!

En dat ze een fles water zonder vragen op tafel zetten, perfect.

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurantje met veel wijnkeuzes en genoeg keuze op de kaart.
Prijzen staan echter niet in verhouding met de hoeveelheid eten die je krijgt.
Het eten smaakt daarentegen allemaal lekker!

ThePortH0use, Customer Services van The Port House Pintxo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 oktober 2017

Thank you for posting your review of our restaurant. We are delighted you enjoyed the great tastes of our dishes.

18 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent met een goede sfeer. Het is erg goed van smaak. Alleen is het echt veel te duur voor de porties die geserveerd worden. Glas wijn of een pilsje kost gemiddeld €5. De jongen die ons serveerde leek wat ongeïnteresseerd.

ThePorthouseIreland, Owner van The Port House Pintxo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2016

Hi Laurie
Thanks for your review. We believe in good quality along with a reasonable price.

Reizigers die The Port House Pintxo bekeken, bekeken ook

Dublin, Graafschap Dublin

In The Port House Pintxo geweest? Deel je ervaringen!