“Rondtoer door dublin”

US$ 52,97*
Vanaf
Cliffs of Moher en Doolin Day Trip vanuit Dublin
Geclassificeerd als nr. 78 van 264 Tours in Dublin
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Trappen / lift, Rolstoeltoegang, Activiteiten voor jonge kinderen, Activiteiten voor oudere kinderen, Toiletten
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

28 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goede tour door de stad. Je kan de hele dag op en af de bus zoveel je wilt. Onze gids Murphy is een enthousiaste verteller, die zingt en grappen maakt. Erg gezellig.

9 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een dag in de bus geweest. Punten 8 tm 19 ongeveer duren erg lang en waren maar mijn idee best over bodig. Toen we weer in wilde stappen na een bezoek hebben we een half uur moeten wachten. Voor iemand die niet goed engels spreekt is de spreker niet goed te verstaan. Daarnaast wilden we graag door het phoenix park maar dit sneed de buschauffeur af ivm tijd te kort. In een andere stad een betere ervaring gehad met de hop on hop off bus, maar voor de prijs en alles wat we ondanks gezien hebben was het wel geslaagd!

17 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk!
Onze favoriete chauffeur was Murphy die een deuntje zingt, grapjes maakt en anekdotes uit zijn mouw schudt!
Makkelijke manier om de stad te leren kennen!

Bekijk meer beoordelingen
17 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na veel vergelijken, hebben we gekozen voor CityScape. Hun route is vergelijkbaar met andere aanbieders, alleen zijn ze onverslaanbaar qua prijs. Ook met de bus is niets mis en de chauffeur toerde ons veilig door het verkeer in Dublin.

Tijdens de rit waren er veel gasten uit de Verenigde Staten aan boord. De gids vroeg er ook naar als er gasten instapten. De toer werd op een gegeven moment vervelend toen de gids ieder gebouw of attractie aan de Verenigde Staten linkte of een uitgebreide uitleg gaf van welke beroemde Amerikaan ergens wel of niet geweest was of in welk hotel deze mensen gelogeerd hadden. Ierland was nog net geen nieuwe staat van de VS! Misschien was de gids bezig met het verwerven van een goede fooi, maar wij waren zijn verhalen zo zat dat we enigszins verveeld en vermoeid van de verhalen de bus verlieten.

Reizigers die Dublin CityScape Luxury Sightseeing bekeken, bekeken ook

Dublin, Graafschap Dublin
Dublin, Graafschap Dublin

In Dublin CityScape Luxury Sightseeing geweest? Deel je ervaringen!