“Onverwacht lekker”
Beoordeling van Sheehan's

Sheehan's
Reserveren met OpenTable
Sheehan's is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 63 van 2.927 Restaurants in Dublin
Keukens: Iers, Eetcafé
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: South City Centre
16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een mooie oude Ierse pub net 50 meter van de drukke winkelstraat. De tijd heeft hier een paar decennia stilgestaan. De bediening is bijzonder vriendelijk en de gasten ook.
Beef en Guinness Bread was uitzonderlijk lekker. De beef burger ook evenals fish and chips. Al met al zeker de moeite waard en voor een pub heel goede kwaliteit in een leuke ambiance.

Datum van bezoek: juli 2018

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sheehan's is een leuke pub, vriendelijke bediening en niet al te druk. De Guinness werd perfect getapt, hier heb ik niets op aan te merken. Als maaltijd heb ik de buffalo wings genomen, deze waren op zich best lekker. 's Avonds kreeg ik echter last van mijn maag, de dag nadien last van maag en darmen, dit heeft nog 3 dagen geduurd. Niet leuk dus als je maar 3 dagen in Dublin bent. Eenmaal terug thuis naar de dokter gegaan, het verdict: salmonella. Jammer!

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige pub met heerlijk eten. Vooral de pies zijn echt een aanrader! De prijzen voor de hoofdgerechten liggen rond de vijftien euro. Porties zijn niet enorm, maar het eten is van goede kwaliteit en je krijgt wel het echte Ierse pubgevoel!

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Traditionele Ierse Pub met heerlijk eten en vlotte bediening. Vooraf gereserveerd omdat we met een groep waren. Dat is met een grotere groep wel nodig want het is een druk bezochte pub.

1 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig eetcafé waar je vlot een goed bord eten voor je op tafel hebt staan. Lekkere pint bier erbij. Meer heb je niet nodig.

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Sheehan's bekeken, bekeken ook

Dublin, Graafschap Dublin
Dublin, Graafschap Dublin

In Sheehan's geweest? Deel je ervaringen!