“Gezellig bar”

Geschikt voor: Lokale keuken, Barscene
Dineropties: Lunch, Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: South City Centre
14 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een middagje wandelen in Dublin hier neergestreken voor een biertje. Keuze zat! Op de achtergrond gezellig wat live muziek. Hapje erbij en je hebt helemaal klaar. Leuke ontspannen sfeer.

13 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De gerechten gaan verder dan de standaard pub grub. We hadden o.a. Vega lasagne. Het was allemaal heel erg lekker. De bieren zijn heerlijk. Kortom, goede keuze als je in Dublin bent.

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Helemaal gezellig! Vanalles te drinken en goed pubfood , van hamburgers tot steak tot oesters. Life muziek wel toeristisch maar verschillende ruimtes dus geen last van. Personeel is attend en relaxed.

28 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een paar uur door de sneeuw gelopen te hebben zijn we in de geweldige pub neergestreken voor een drankje. Het is er binnen ontzettend mooi met aan de wand glazen kasten vol met verschillende soorten speciaal bier. Ze hebben allemaal verschillende prijzen gewonnen en maken hun eigen bier: porterhouse.

13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De manager is een heel kortzichtig. We gingen 2 dagen na elkaar pints drinken met 6 kameraden. Achter ons speelde een bandje. Op dat moment waren we moppen aan het tappen en plezier aan het maken. Opeens werden we buiten gesmeten omdat we zogezegd onrespectvol waren tov gehandicapte mensen terwijl daar het mopje over ging... Niet normaal... En echt arrogant... Belachelijkste pub van heel dublin!!! Laag niveau . Klanten mogen geen plezier maken....

Reizigers die The Porterhouse Temple Bar bekeken, bekeken ook

In The Porterhouse Temple Bar geweest? Deel je ervaringen!