“Super lekker en gezond eten”
Beoordeling van Cornucopia Restaurant

Cornucopia Restaurant
Geclassificeerd als nr. 38 van 2.701 Restaurants in Dublin
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Afhalen
Wijk: South City Centre
30 april 2017 beoordeeld

Toen ik eerst binnenkwam, was ik een beetje teleurgesteld dat het een zelfbedieningsrestaurant was. De mensen achter de 'balie' waren echter erg aardig, geduldig en bereid te adviseren en toe te lichten. De prijs-kwaliteitsverhouding is fantastisch; voor weinig geld kun je een goed vullende avondmaaltijd krijgen, meestal bestaand uit een 'main' waar je twee salades bij mag kiezen. Alles is huisgemaakt en ik heb zo lekker gegeten, dat ik de volgende dag teruggekomen ben voor ontbijt. Ook dat was uit de kunst! Zeker een aanrader.

11 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fijn vegetarisch restaurant in het centrum van Dublin, waar we twee keer gegeten hebben. Erg goed eten en vriendelijk personeel. Ook zeer veel veganistische opties. Voor ongeveer twaalf euro kan je al een erg vullende avondmaal hebben maar er zijn ook zeker goedkopere opties te vinden. Zeker een aanrader!

13 september 2016 beoordeeld

Wat een leuke plek! Heerlijk en gezond eten, ook veel vegetarische, veganistische, glutenvrije, etc. keuze. Het zag er allemaal even lekker uit en heerlijk gegeten. Je kon er ook leuk zitten, laagdrempelig. Goede prijzen, zeker voor Ierland.

23 augustus 2016 beoordeeld

We stonden wat bedrempeld te kijken wat we juist gingen nemen en kregen spontaan uitleg over hoe het systeem werkt (bv. een hoofdgerecht combineren met 2 salades). Erg lekker en niet vettig (zoals Iers voedsel soms kan zijn). Verrassende combinaties.

26 december 2015 beoordeeld

Veel keuze uit vegetarische en veganistische maaltijden. Ook veel glutenvrije, suikervrije opties etc. De porties zijn vrij groot en absoluut niet duur!

Reizigers die Cornucopia Restaurant bekeken, bekeken ook

Dublin, Graafschap Dublin

In Cornucopia Restaurant geweest? Deel je ervaringen!